{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

vores feriehund er blevet bidt {{forumTopicSubject}}

I dag kl 19 kommer min søster hjem, og skal hente Herman, hendes hund, som vi har haft passet siden torsdag d. 15. For en halv time siden var vi ude at gå med hundene, hvor Herman desværre bliver overfaldet af en større hund, og der kommer en skade efter en hjørnetand.
Vi ringer til Karlslunde dyrehospital som vi ikke kan komme igennem til, og derfor ringer vi til Kbh. dyrehospital, deres svar var at det var fint nok at rense det, men hvis der var kommet en luftlomme under huden, ville det være grobund for en masse skidt og snavs, og hvis det var tilfældet skal der lægges dræn.
Da Kiwi en gang har været på Kbh. dyrehospital, hvor vi var en smule utilfredse ringer vi til Karlslunde igen, som giver os dette svar: vi skal rense såret med brintoverilte/klorhexadin et par gange om dagen de næste par dage, og hvis der dannes sårskorpe skal dette pilles af, så puds osv kan komme ud. Kun hvis såret hæver op skal vi komme ind med ham.

Det undre mig lidt at svarene kan være så forskellige, og har så valgt at følge Karslundes svar, da vi har haft brugt begge hospitaler med Kiwi, og har været mest tilfredse med dem.

Jeg har prøvet at få fat på min søster men uden held.
Ville i have valgt anderledes og hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vores feriehund er blevet bidt
Kommentér på:
vores feriehund er blevet bidt

Annonce