961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lidt for klog og dum hund! Lidt for klog og dum hund!

Har altid haft lidt problemer med at Princess meget gerne vil se tv, ikke at der er så store problemer i det, men eftersom hun er blevet bange for fremmede hunde efter hun er blevet angrebet har jeg svært ved at se tv med hunde eller andre dyr, da hun gerne vil hilse på dem og står og hopper og danser foran tv'et... Så blev hun sterilliseret og det er blevet forstærket... Ser hun en bold er hun overbevist om at den skal leges med og undre sig over hvor den bliver af når den flyver ud af skærmen, ganske morsomt men gør hvad jeg kan for at distrahere hende.. Ikke nemt mens når mange reklamer handler om forbold for tiden...

Så kommer det lidt vilde... Codan laver en reklame med en mand der snakker og tror det er sønnen der spiller bold og der er en hund med - fantastisk reklame når nu Princess reagerer på både hunde og bolde som det eneste! smiley Må indrømme at jeg nu griner en del af hende, for Codan har skiftet reklame, men musikken er den samme, og hver gang den kommer, kommer hun løbende og undre sig over hvor hund og bold bliver af..

Synes det er lidt sjovt og vildt at hun kan genkende lyden af reklamen, men ikke forstår at den gamle reklame ikke kommer mere... Stakkels lille hund kan ikke finde "sin" bold smiley

Bare en lille sød historie herfra :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt for klog og dum hund!
  • #1   25. jul 2010 Hvor sødt smiley

• #2   25. jul 2010 Ved ikke hvor meget, men Princess reagerer en del på det... Og hun har mest problemer med lyse hunde efter angrebet, og det er oftest dem der får skæld ud når jeg ser tv... Hun kan dog ikke nå op til mit tv, kun lige nå foden af det.. Der er ellers 50" at se på.. smiley

Kunne ikke få lov at se beverlihills chihuahua med hende i stuen her smiley

• #3   25. jul 2010 Nej hvor sødt. Og hvor klogt at hun kan genkende melodien, det er da meget klogt af hende synes jeg, men sikke en sød historie hehe, man kan da ikke lade være med at smile smiley

• #4   25. jul 2010 He he kan nu heller ikke lade være med at grine af hende smiley

Synes nu også hun er ganske sød når hun finder en lille bitte bamse på max 10 cm og vil have de til små pomser med til at lege med hende smiley Hun er blvet så sød og legesyg efter hun er blevet steriliseret smiley

• #5   25. jul 2010 Nåår hvor er hun sød hehe smiley Ej hvor dejligt at høre at hun er blevet det, for jeg har holdt tilbage med at sterilisere min hund netop fordi hun ikke skulle blive mere rolig og mindre legesyg. For fdet kan jeg nu godt lide at hun er smiley Dejligt at høre at det ikke altid ender sådan smiley

• #6   25. jul 2010 Ikke her i hvert fald - synes hun er meget mere mor syg og lege syg, men på en rolig måde over for de to små pomser... Det er ikke altid de har gidet at lege med hende fordi hun kan være for voldsom, jeg tror ikke hun er klar over sin størrelse, for hun gør bare det samme som de små, men en pote i hovedet af en pomse er ikke helt det samme som af hende smiley

Synes dog også hun er blevet lidt mere opmærksom overfor småting som hun ikke plejer, og det er et lille minus, men satser på det kan arbejdes væk :o)

• #7   25. jul 2010 Det lyder da dejligt, nu er overvejelserne om sterilisation tilbage i baghovedet igen hehehe smiley Held og lykke med det hele

• #8   25. jul 2010 Hvor sødt smiley

Thomsen fatter ikke rigtigt hunde i tv, selvom hunden gør. Reagerer han ikke. Med undtagelse af en hund fra en serie jeg ser engang i mellem. Når den begynder at gør logre Thomsen med halen og bjæffer lidt, og når den er væk undre han sig over hvor den blev af. Meget sødt smiley

• #9   25. jul 2010 He he Silke fatter det aldig... Kun hvis det banker på i tv, så gør hun smiley

Kommentér på:
Lidt for klog og dum hund!

Annonce