{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

seksuelt ophidset af katten? {{forumTopicSubject}}

Nogle der har et bud på hvorfor dælen min steriliserede hunhund på 4 år er begyndt at lave "bollebevægelser" med underkropeen hver gang hun snuser min kat i bagdelen? - hun rører ikke katten´, eller "holder fast om noget"...

Hun humper en sjælden gang imellem sin kurv - men det er kun hvis hun har manglet opmærksomhed en dag, og er små-frustreret...

-Det er HVER gang hun snuser katten bagi, og det er først startet her indenfor den seneste uge - og har haft katten over et år...

Hvad sker der mon? - Nogle med et kvalificeret eller mindre kvalificeret gæt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seksuelt ophidset af katten?
  • #1   26. jul 2010 Er katten i løbetid?
    Jeg aner ikke om det har nogen betydning *GG*

• #2   26. jul 2010 Katten er en kastreret hankat, så nej... smiley

• #3   26. jul 2010 Ha ha - nej så var det da helt sikkert ikke derfor *GG*

• #4   26. jul 2010 Min Bella gør det altid kun ved sin pølsepude. Og hun gør det kun når hun er lidt ekstra fuld af energi og skal af med det - ofte efter en gåtur eller når vi lige er kommet hjem.
    Måske er katten bare lige "offeret" for at hun skal af med sin energi smiley ?

• #5   26. jul 2010 Det var det jeg mente med at Trøffel af og til humpede hendes kurv... Det gør hun , men det er noget helt andet, hvor hun tager fat om kurven og humper den - og det er OGSÅ når hun har for meget energi - men når hun snuser katten i numsen, er det altså bare stille bevægelser med bagpartiet uden at gribe fat eller andet - der er forskel....

• #7   26. jul 2010 Eller stress :-

• #8   26. jul 2010 Jamen, bliver hun stresset af kattens numse?

-Men kunne godt forstå hvis det var stress, for der sker ret meget nyt i øjeblikket for hende! - men det hænger altså ikke helt sammen med, at det kun sker, når hun snuser til kattens bagdel..

• #9   26. jul 2010 Min Dværgpinscher gør det også men kun ved vores voksne kastrat - vi har også en hunkat og en lille killing. Han gør det så bare hvis Usi (katten) lige ligger på gulvet og Goofy (hunden) går forbi.

Hæhæ de er sku sjove og tossede de dyr =)

• #10   26. jul 2010 Vores hanhund gør det MEGET for tiden.. På os og på sin kurv..
    Igår var vi så ovre ved min kærestes onkel, som lige har fået en lille hvalp (han). Den er 10 uger gammel og de rendte og legede så fint.
    Lige pludselig begyndte de at humpe hinanden. Det var hvalpen der startede og den er virkelig ikke ret stor/høj - ca 1/4 del af vores hunds højde. Da hvalpen startede gjorde vores også..

HMMM, to hanhunde der humper hinanden? Det har jeg alligevel ALDRIG oplevet før.. :s Og da slet ikke en hvalp på 10 uger..

• #11   26. jul 2010 Camilla R
    Det oplevede vi meget da vi var på besøg hos svigerforældrene, de har nemlig en gammel papillon. Det var ren og skær dominans smiley

• #12   26. jul 2010 Min tæve gør det også - og kun ved katte. Hun griber dog også om katten. Det startede da hun var fertil og i løbetid, så skulle katten have en tur. Nu er det bare en dårlig vane, når hun ser en kat.

• #13   26. jul 2010 Umiddelbart vil jeg sige stress og især hvis du siger, at der sker meget nyt for hende for tiden. Dvs. at hun bliver ikke nødvendigvis stresset af at snuse katten bagi, men det er stresset i hendes hverdag, som får hende til at fokusere på katten, lige som nogle hunde begynder at bide i deres egne poter eller jagte deres halen når de bliver stresset.

- eller også så kan der være noget galt med katten. Jeg har hørt om hunde, der reagerer sådan hvis en kat er ved at udvikle urinvejsbetændelse eller blærebetændelse.

Kommentér på:
seksuelt ophidset af katten?

Annonce