{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Risengrøden skulle dø {{forumTopicSubject}}

Igår fik virisengrød til Aftensmad.
Armani fik så en lille klat i hans madskål.
Det var en lille smule for varmt til ham, for hver gang han prøvede at spise det hoppede han tilbage og gøede af risengrøden, hold kæft hvor var jeg færdig af grin det var eddermaneme sjovt når ens hund gør af risengrød RIGTIG lille "kamphund" som dræber risengrød GG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Risengrøden skulle dø
  • #1   19. jan 2005 hehe ;o)

• #2   19. jan 2005 Neo har det med rejer ... Han fik en håndfuld en dag i sin skål .... Meget meget meget forsigtig tog han en op af gangen og tog den med ind i stue ( Stik mod vores aftale *GG*) ... Det forsatte i et stykke tid, til jeg kom ind i stuen og så hvad han havde gjort med dem .... Trådt dem ned i gulvtæppet ... Brugte det meste af aften på at samle rejser op *GGG*

• #3   19. jan 2005 Lige en historie mere at smile ad:

Jeg kom en dag hjem fra arbejde og syntes godt nok at Filippas mave var vældig opsvulmet, det bekymrede mig en anelse, og da jeg så at hendes vandskål var helt tømt var jeg lige ved at hive fat i dyrlægen... indtil jeg så at der lå en cornflakespakke i hendes kurv - tænk så havde hun spist det meste af en pakke (den var ny og havde stået på gulvet i køkkenet - den fejl begår jeg ikke igen) og jeg må sige at så kunne jeg sørme godt forstå at hun var blevet lidt tør i munden ;o)

• #4   20. jan 2005 Den hund min kæreste har haft (en af Zitas hvalpe) var et madhoved og noget af en eventyrer.
    En dag han kom op i parken så han godt at der var nogen, der havde hældt en hel bærepose brød ud til fuglene.
    Han gik ned, hvor vi plejede at holde til, og Betty stak af som hun plejede når hun blev sluppet løs. Som regel kom hun tilbage 5 min senere, men ikke den dag.
    Tilsidst kom Thomas i tanker om brødet, og besluttede sig for at gå derhen. Da han var 50 meter derfra blev han mødt af en KUGLERUND Betty, der havde spist NÆSTEN al brødet. Hun kom med tilbage til os andre, hvor hun satte sig midt på græsset og bøvsede. Det blev hun ved med resten af dagen. Til hendes ære skal det siges at hun holdt det i sig. Men hun fik ikke mad den dag....

• #5   20. jan 2005 Belinda: Man skulle tro du snakkede om Filippa - hun er også et stort madøre og går gerne på rov og finder "sjove" ting og sager hun kan guffe i sig, værst er det om sommeren. På et tidspunkt fandt hun sågar en grisehale!!! (- og jeg bor i storbyen skal lige tilføjes!).

• #6   20. jan 2005 Sunette>>
    Æv. det lyder ikke rart. Det var også utroligt at hun aldrig blev syg med alt det hun spiste. Engang forlystede begge Thomas' hunde sig med et ræveådsel... I flere dage i træk.. ADWR

Kommentér på:
Risengrøden skulle dø

Annonce