595 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Belli AKA Belvedere har haft besøg :-) Belli AKA Belvedere har haft besøg :-)
Så har Belli haft besøg idag
Fra sine tidligere ejere Gitte og Jan. Men også af lille Beckie og sin gamle hundefælle Cassie.
Det var tydeligt at der var stor genkendelsesglæde, da Belli så dem
Og han skulle hele tiden kigge tilbage, da vi gik op i lejligheden for at sikre sig at de nu gik med
De små stjal hans ben, men det var helt ok så han ud til at synes- han har jo så mange, og så havde han travlt med at blive nusset af Jan - man var vel fars hund
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Men så kan jeg tilføje at det var gensynets glæde at se Belvdere igen. Jeg havde jo set ham i onsdags, men under helt andre omstændigheder (hans hekseskud), og hvor var det dejligt at han er så godt på vej til at være helt sig selv igen.
På Jans vegne kan jeg så sige at han var rigtig glad for at få lov til at hilse på ham igen, og endnu mere glad for at se hvor godt han har det. Jeg har jo sagt det rigtig mange gange, men nu har han selv set det, og det tror jeg betyder meget, når man giver slip på sin "gamle" hund.
Vi er i hvert fald begge to stolte over hvor fint han tog imod både Cassie og vores lille ny Beckie. Cassie rejste sig op og slog forpoterne rundt om halsen på ham for at vaske ham som hun altid har gjort. Det kopierede Beckie så lige og ville det samme, men kunne ikke nå op. Jamen, så sænkede han da lige hovedet så hun også kunne få lov. Derudover skal han have mange krammer for hvor dejligt det var at de måtte lege med hans legetøj.
Vi håber I vil komme på besøg en dag, og så har vi jo aftalt at vi får passet Baloo, for han er jo desværre ikke så glad for ham. Der skal ikke være noget fra "gamle" dage som kan ødelægge et besøg.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
Godt at i begge så ham, hvor han nu bor og at jeg ikke mishandler ham ;-).
Man er jo øm over sin gamle hund, og det ville være mærkeligt andet.
Vi vil gerne komme på besøg
Hende Beckie tøsen er jeg da helt solgt over. For dælen altså- magen til afbalancerede hvalp skal man vist lede længe efter
Og Cassie er godt nok sød ved hende
Belli AKA Belvedere har haft besøg :-)