{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

udstille sin hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for et par gode råd omkring udstillinger. Jeg har en lille King Charles Cavalie hvalp på fire måneder som har stambog i DRU (som jeg selvfølgelig er medlem af). Jeg har fået at vide at hendes betingelser forat blive udstillet er iorden. Mit spørgsmål er bare følgende:
Hvordan finder jeg ud af hvornår udstillingerne er? (jeg synes det er meget rodet inde på hjemmesiden og de fleste udstillinger foregår i Jylland, kan det være rigtigt??)
Hvordan melder jeg mig til?
Jeg kan se der er en Spanielklub som er en underklub til DRU (tror jeg) - er det der jeg i virkeligheden skal udstille hende eller hvordan?? og skal jeg så ikke også være medlem af den?
Hvordan er det med hvalpe - kan man udstille sådan en? eller hvor gammel skal de ellers være?
Hvordan og hvorledes med selve udstillingen - får man nogen info om hvordan den kommer til at foregå og hvad man evt. skal lære hunden osv. (jeg vil jo helst ikke ligne en kegle når jeg nu står der foran dommerne:)
Mange spørgsmål, ved det godt:)
Jeg er HELT nybegynder og synes det er en jungle at komme ind i. det ville være skønt hvis der var nogle der havde nogle råd til hvordan man starter op:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstille sin hund
Kommentér på:
udstille sin hund

Annonce