696 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Nu vi snakker om det Nu vi snakker om det

At Milo gnaver i alt, så købte vi 2 nye stykker legetøj til ham i dag.
En pivedims, i kraftig plast, så den kan holde, og et stort tykt reb uden (synlige) ender, så det kan holde.
TILLYKKE!
Efter 1 time var den ene side af pivedimsen gnavet op (der hvor den er lappet sammen ved piveren) og der gik vel 1 min så havde han gnavet stykker af rebet (!)
Jo jo, det er såååå hyggeligt.
Nu har jeg stoppet pølsestykker i hans Leo - som han aldrig har gidet før, og den har han været i gang med i over 3 kvarter. Og den holder endnu. så der er håb smiley

I morgen må jeg købe et bildæk til ham, det kan han vel ikke gnave i stykker! smiley

(Han havde dog ikke ædt noget at huset mens vi var væk, så det er da dejligt hehe).

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu vi snakker om det
  • #1   28. jul 2010 vi har samme problem. det eneste der kan holde til kinnie er læder bolde. hun har haft en håndbold i 1½ år nu men den skal snart skiftes.

• #2   28. jul 2010 Milo går desværre helt i selvsving når han får en bold, så det er sjældent han får den smiley
    Men der må findes noget han ikke gnaver i stykker. Han er jo en lille hund.
    Jeg kunne se hvis han var rottweiler eller noget ligende..

• #3   28. jul 2010 Her i huset har vi kun Kong legetøj i det sorte gummi, det holder ok.

• #4   28. jul 2010 jeg syntes at i skal købe legetøj fra kong (vores er rød da den er til 1-10kg hund) de store er sorte smiley der er bid garanti på så i får en ny hvis det lykkeds ham (:

ellers har jeg købt sådan et dæk med mint der vist skulle være svært at bide i stykker smiley

• #5   28. jul 2010 Men laver Kong legetøj som sådan? Han har den der man kan fylde mad i. Den lever smiley Men han leger ikke med den.

• #6   28. jul 2010 du kan få noget skum til at fylde i (jep det er den jeg mener) og joh altså de hunde jeg kender der har den (udover min hvalp) ELSKER at lege med den - tykke på den, løbe med den, selv kaste den afsted da den jo hopper ret godt og i forskellige retninger smiley

• #7   28. jul 2010 Jeg fylder vådfoder og leverposteg i Milos og så ryger den i fryseren når det er rigtig varmt. Men når den er tom så ligger den bare. Så gider han ikke.

• #8   28. jul 2010 vores kong'er er os det eneste de ikke bider i stykker herhjemme.. og du kan osse tag et marvben med råtkød inden i og udenpå eller et stort kødben med friskkød, det vigtigt det er råt og friskt, fordi så tager du en masse avispapir udenom og det er bar den bedste aktiverering for du kan tag en helt avis uden om og når han har revet sig i gennem det meste er han ved og være træt og når han så kommer ind til benet så er det en hygge ting for ham og ligge og gumle på:) det er et råd fra en dyrelæge da mine forældres gamle hus splittede alt ad hjemme ved dem når hun var alene hjemme og det fungerede:)

• #9   28. jul 2010 Det lyder ganske smart. Jeg vil dog ikke lade ham være alene hjemme med det.
    Tror bare han æder avisen smiley
    Men nu virker han træt efter den store omgang med Leo'en. Det er dejligt smiley

• #10   28. jul 2010 Kong har lavet en del forskelligt legetøj. Du kan se det her: (link fjernet)

Jeg ved dog ikke om det hele er til at få i danmark.

• #11   28. jul 2010 der er mange fede ting, men har ikke set halvdelen i DK smiley

• #12   29. jul 2010 kan man så ikke bestille det fra usa nogen gange er det billigere og købe i udlandet

Kommentér på:
Nu vi snakker om det

Annonce