1.128 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kasterering af hanhund Kasterering af hanhund

Hejsa i kloge hundehoveder. :O)

Min hund blev kastereret i mandags og han har en del problemer med den skærm,

Han har nu fået den smadret, så den er bundet sammen med tape til i morgen, hvor dyrlægen åbner igen, så vi kan få en ny.
De havde desværre ikke nogen ringe hjemme i hans størrelse, så der er kun skærm tilbage, vi kan ikke tage den af ham, da han slikker og bider i det med det samme, nå men mit spørgsmål er, tager det virkelig 10 dage, før det er vokset sammen?

Tror nemlig at jeg når at blive sindssyg inden, han har skrabt en god del tapet af efterhånden, hver gang han vender sig, ryger der lidt tapet. smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kasterering af hanhund
  • #1   28. jul 2010 vi havde kun skærm på Milo i 2 dage, han var lidt ligeglad med såret, og når han slikkede lidt for ivrigt, så distraherede vi ham smiley
    Han fik så også lov til at sove i sengen, for så kunne vi fornemme hvis han begyndte at slikke sig om natten og stoppe ham der smiley

• #2   28. jul 2010 I maxi-zoo kan man købe de der "baderinge", så måske det var en løsning.

• #3   28. jul 2010 har hørt om nogen der giver dem en badedragt på måske det var en løsning

• #4   28. jul 2010 Jamen han er syet med sting der ikke skal fjernes igen, de var selvopløselige, jeg var ikke klar over at man kunne købe ringen i maxi zoo, sådan en ligger i Aalborg, så kan vi køre derud i morgen, for den skærm der, bliver jeg vanvittig af og han vil ikke rigtig spise med den på, kun leverpostejmadder som jeg fodre ham med, tror han rigtig udnytter mig lige nu, ha ha.

• #5   28. jul 2010 Jeg vil helst ikke lukke såret inde, tror det har bedst af at få luft. Og ja, hvis han bider det op, går der jo yderligere 10 dage, så det skal vi helst undgå, jeg er ikke meget for at lade ham være alene, da han har siddet fast i gardinet en gang i dag, han er alle de steder en skærm ikke passer ind. smiley

• #7   28. jul 2010 Jeg er bare bange for om den bliver mere skarp, hvis vi klipper i den.

• #8   28. jul 2010 Vi tog chancen op klippede af ligesom dig, så strøg han ud og spiste, så tak for rådet, nu er parabolen ikke så stor. :))

Kommentér på:
Kasterering af hanhund

Annonce