1.790 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hvem bruger I af Dr.Dyr i Nordjylland Hvem bruger I af Dr.Dyr i Nordjylland

Jeg har bruger en dyrelæge i Nørresundby, men synes ikke om hans service mere og har haft et par træls oplevelser med ham efterhånden..
Bimmer er virkelig kommet i en LØMMEL aldre og har fundet ud af at det bedste i HELE VERDEN er HUNHUNDE i løbetid...! Han stikker af fra os KONSTANT hopper ud af vores vindure og er hel skør når der bare går en hund forbi herude.... Vores dattter på 8 år får også en humpe tur af ham når han kan se sit snit til det jamen bamser og hvad der nu lige ligger på Bimmers vej.. Så er sikker på det bedste for os alle men også Bimmer er at han får klippet sine ædeldele... Vores nabo sagde at en "dyrelæge" i Ulsted var billig meeen det tør jeg bare ikke for kender ikke SÅ meget til ham.. Kender i nogen og hvem bruger i af dyrelæger og hvad er prisen??

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem bruger I af Dr.Dyr i Nordjylland
  • #1   30. jul 2010 Jeg går ud fra det er Bastholm du bruger siden du skriver en dyrlæge i nørresundby. Vi bruger ham og har altid været tilfreds med ham. Mht dyrlæge Thomsen i Ulsted så bruger vi KUN ham til vaccinationer

• #2   30. jul 2010 ja det er jo delte meninger dem på frederikstadvej går jeg langt udenom - det er en pengemaskine i mine øjne. dog måtte jeg krybe til kors og lade dem aflive min hund i påsken da de havde vagten. bastholm har både steriliiseret og kastereret mine hunde

• #3   30. jul 2010 Dem på Frederiksstadvej går jeg også langt udenom. Især efter jeg var inde ved en ualmindeligt uforskammet dyrlæge, der mente at jeg var åndssvag og pylret!!

Jeg har derefter skiftet til Gistrup dyrlægerne og er ovenud tilfreds. De er så søde og har mange dygtige dyrlæger tilknyttet.

• #4   30. jul 2010 Da jeg boede i aalborg brugte jeg dem på hobrovej.
    De har altid taget godt imod både mine hunde, men også mine små rotter og marsvin.
    Dem kan jeg på det varmeste anbefale.

Nu er jeg flyttet og bruger Aars dyrehospital - dem er jeg meget meget glad for.
    De har altid tid til at kæle med dyret og jeg føler mig godt behandlet når jeg går derfra.

• #5   30. jul 2010 chine. de trænger seriøst også til at få nogle bedre lokaler. Vi har været deroppe en gang og jeg brød mig ikke om at den trænge plads i venteværelset samt at der kun var en medicinreol der adskilte konsulationsrummet så der faktisk var to hunde inde på en gang . detvar forstyrrende i mine øjne.

• #6   30. jul 2010 Vi bor i Aalborg men bruger Dyrlægerne i Løkken, de er altid klar med et godt råd og vejledning (også uden betaling :-)) og så er de utrolig dygtige, og faktisk også billigere

• #7   30. jul 2010 kan anbefale Jette i Dronninglund smiley

• #9   30. jul 2010 Jeg har altid brugt Dyrehospitalet på Hobrovej og de kan varmt anbefales.

Min far bruger dyrlægen i Saltum og han er rigtig, rigtig flink og MEGET billig.

• #10   30. jul 2010 Jeg bruger en pensionist som tager ud,
    og ellers Sulsted dyreklinik :).

• #11   30. jul 2010 Helt klart Hobrovejens til min lille hund, og har brugt dem i en del år da vi havde kat. Altid venlige og smilende piger i receptionen.

har dog kun været der 1 gang med hund,
    chip, vaccine, sundhedstjek, negleklip, 1 glas piller og som afslutning valgte hunden en bold. prisen var ca 1100 kr. aner ikke om det dyrt i forhold til andre. men en ringe pris og betale for en go behandling og omtanke som der blev udvist.

okey han fik lidt dårlig mave af alle de godbidder pigerne derude fodrede ham med.

da jeg i sin tid havde store hunde schæfere 10-12 år siden, brugte vi svenstrup dyrlæge (den lå nærmest) og har god erfaring med den osse. altså dengang.

Sulsted brugte vi til vaccinationer.

for ik så længe siden så jeg en annonce i avisen om vodskov dyreklinik , kan ikke huske helt, men det så billigt ud, men man kunne betale 140 kr i tillæg for hjemmebesøg.
    det kunne måske nok være smart hvis man har flere dyr, og eller evt. hunde der blir køresyge og overskider hele bilen evt.
    nogen der har erfariing med den klinik ??

• #12   30. jul 2010 Vi bruger Biersted Dyrehospital i Biersted. Dejlige mennesker smiley

• #13   30. jul 2010 Bruger Healen i brønderslev

• #14   30. jul 2010 Bor selv i Nordjylland..
    Bruger en dyrlæge på Nykøbing M.

• #15   30. jul 2010 Er der nogen der har erfaringer med Hjørring Dyrehospital?

Kommentér på:
Hvem bruger I af Dr.Dyr i Nordjylland

Annonce