Så er beslutningen taget (BARF) {{forumTopicSubject}}
Så! Nu er det besluttet at min kræse hund der let bliver træt af tørkost, skal have BARF. Jeg har læst så meget om det både på nettet og her i forum, og nu skifter vi altså til BARF. Er sikker på jeg vil få en meget sundere og mere glad hund af det. PLUS en hund der spiser op hver gang. Hun elsker simpelthen kød og kan spise en ko på under et minut hvis det skulle være. Så synes det er en god beslutning og nu skal jeg bare lige finde ud af hvad jeg gør med alt det tørfoder jeg har tilbage. Jeg kan ikke bruge det som godbidder, og kan ikke sælge det fordi jeg har smidt emballagen ud og hældt det ned i en anden spand. Det var smart. Men ja Mille skal have BARF om ikke så længe
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 386
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Mine gad desværre ikke BARF.. Eller ikke desværre, for det fungere fint med tørfoder. Ville udelukkende barfe fordi de skulle nyde hvert måltid ekstra meget, men dét gjorde de bestemt ikke :o) De ville kun æde 3 kødvarianter, hvilket jo ikke er nok for dem at leve af.
Håber det går bedre for Mille og dig.. Men mon ikke? :o)
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 307
Men syntes det virker som en fin beslutning. Hvis han er glad ved det, og af hans størrelse bliver det nok ikke den dyreste post.
GO BARF....selvom jeg ikke helt ved hvad det er...heheh.....:)
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 171
apr 2010
Jo Andreas det er der hvor man fodrer med råt kød. Og nej det bliver ikke helt så dyrt, og nu kan jeg endelig holde op med at tænke på at hun snart dør af sult hehe.
Jeanette det gør vi bestemt! Og nej det tror jeg nu overhovedet heller ikke Mille vil efter at have fået et par BARF måltider.
okt 2008
Følger: 84 Følgere: 83 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 1.061
apr 2010
Så er beslutningen taget (BARF)