{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.942 visninger | Oprettet:

molli {{forumTopicSubject}}

Jeg må først godt nok indrømme at jeg er lidt chokket over alle de grimme ord om mig smiley synes ikke man overhovedet kan dømme folk når man ikke kender sagen fra flere sider end en ... Vi var så heldige at få en utrolig dejlig hund(molli) til vores lidt ældre hund... Synes det var på tide for at han ikke skulle være så ensom. Så vi tog til skive efter at være blevet ringet op og købte hende en dejlig mops/engelsk bulldog fik vi af vide , Hun kom med hjem og var en utrolig dejlig hund.. En rigtig hvalp... men vores hund kunne efter en uges tid stadig ikke acceptere hende også var gode råd dyre . Men så skete det trælse hun leger i haven og falder forkert og begynder at halte vi ser det an til næste dag men det er stadig det samme så vi vælger at slå et smut forbi den Bedste dyrlæge..Han undersøger hender fra top til tå og hun kommer i røntgen,får chip bliver vaccineret og får ormekur osv da han ingen brud kan se men en frasprængning i albuen lægger han en forbinding på hendes pote en mægtig stor en for at undgå at hun støtter på den ... Vi tager den med hjem og får af vide at vi skal holde hende i ro meget ro de første 14 dage også komme igen og det gør vi selvom det ikke er spor nem at holde en så glad hund i ro.
Vi tager så ud til dyrlægen igen efter de 14 dage hvor vi har en tid forbindingen er blevet bidt af om natten men han undersøger hende igen og hævelserne har fortaget sig og han kan mærke når han trykker at hun ikke har ondt mere. Han siger også dertil at det er godt hun er så ung en hvalp og at hun har været hurtig at komme sig igen og at hun ikke vil få nogle men´ af dette fremover .Men at vi stadig skal holde en del ro over hende...Vi tager så hjem og vi er enige om at vi gerne vil finde det rette hjem til hende inden det går helt galt så vi sætter hende i gul og gratis og får en masse respons på hende især en fyr fra nordfra og han er helt vild og vil bare have hende inden han ser hende men han kommer så ned og vi fortæller ham hvad der er sket med hende og forsprængningen i albuen og at hvis han tager hende med skal hun holdes i ro osv. dette er han indstillet på får hende med og vi bliver så ringet op næste dag af hans far hvor han siger at de aldrig har fået noget af vide om at den har haft det med benet..Han har så fået den røntgen igen og han mener ikke at ville have råd til at have en hund med det ben osv. Men hvorfor ringer de ikke til mig først og spørger eller selv til vores dyrlæge som lige har haft hende i røntgen??? Men selvfølgelig tager jeg hunden tilbage og min kæreste kører til vejle og henter hende.Vi er så stadige enige om at vi vil af med hende så vi kommer i kontakt med en yngre pige og hendes far .De kommer og kigger på molli og bliver også informeret om hendes tilstand samt de skriver under på i en sælger kontrakt at de vil give mig besked hvis hun igen skulle blive solgt vidre og at de vil give hende kærlighed og alt det andet der følger med .De skriver under og tager hende med , men allerede om aftenen et par timer efter de har hentet hende begynder hun at skrive at hun pludselig gør og bider dem og at hendes arm ligner en si og om hunden plejer at være sådan. og sådan har hun aldrig været hos os kun en dejlig hund og jeg skriver til hende at hun jo selvfølgelig er en hvalp og at de nok lige må give hende en chance hos dem... og hun skriver det med at bide og gø et par dage mer.og at de nok ikke er den rigtige familie for hende og om jeg igen vil tage hende tilbage og dertil svare jeg nej da vi ikke kan byde vores egen hund dette igen. Vi kører så på camping og vi er til at træffe hele tiden men er bare i tyskland . men en veninde af famliien skriver så at hvis jeg ikke tager hende tilbage vil de få hende tjekket og at jeg kommer til at betale hele gildet og det er jeg skam ikke intresseret i da jeg synes de kan ringe til vores dyrlæge og spørge ham...Jeg skriver så igen til damen at det slet ikke har været benet der var problemet for dem men at den gøede og bed dem. pigen skriver så til mig at det heller ikke var problemet men at de ikke havde tid til at have en hund ... så burde de måske ikke have hentet en mener jeg jo og det synes jeg jo ikke er mit problem....Menj eg er så lige blevet ringet op af en rigtig sød pige som fortalte mig en dejlige besked at molli nu var hos hende og havde været ved at blive aflivet osv. det gør mig meget ondt men føler mig ikke som nogen dyremishandler eller noget ... Men vil bare lige slå fast at den er blevet behandlet godt hos os og hvis det med at den har været alle de steder som der er skrevet er det ikke herfra for der har kun været et skift inden hun blev solgt til den unge pige og hendes far ....nu sidder der nok mange der mener noget andet og det er fint med mig men lad være med at skyde skylden på folk som ville det bedste for en hund ,og så andre der fortæller en løgn om hvad der faktisk er sket ..der er altid to sider til en sag men måske i dette tilfælde 4-8 som jeg kan forstå hun har været hos ,men ikke fra min side og hos hos fik hun royal canin hvalpe foder ,som det hører sig til .men er glad for at molli har en god ejer der forstår hunde og som har tiden til hende og det er vi meget glade for ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  molli
  • #1   31. jul 2010 Jeg synes slet ikke du har noget at forklare.

    Ja, der er 2 sider af en sag, og hvilken side der er den rigiige er ligegyldigt, hovedsagen er Molli har det godt nu smiley

    Jeg forstår udemærket godt at du føler trang til at forklare dig, men i mit hoved burde det slet ikke være nødvendigt.


  • #2   31. jul 2010 Hvor dejligt at der til sidst var nogle der tog sig af hende på trods af de mange skift. Men ja folk er blevet MEGET uansvarlige og behandler dyr som legetøj og det kunne du jo ikke vide når de skriver under på en kontrakt smiley

  • #3   31. jul 2010 Det var en sej læsning at komme igennem.....Stakkels hund smiley
    Efter en uge, kom i frem til at det ikke gik, hva har i alt prøvet, for at det evt kunne komme til at gå?




  • #4   31. jul 2010 Håber inderligt at Molli har fundet sin familie nu......

  • #5   1. aug 2010 Nå det er DENNE molli smiley

  • #6   1. aug 2010 dejligt at høre at mussen har fået et godt hjem ...synd den skal kastes rundt fordi folk ikk "ved" hvor de går ind til med en lille hvalp og dennes(mollis skade ting)...

  • #7   1. aug 2010 Ja jeg har været mega ked af det men er mega glad for at natasja ringede og vi fik en god snak ...og jeg siger tak til de mange indlæg det varmer sku at vide .. men den unge pige nævnte nemlig ikke på noget tidspunkt benet før de ville af med hende så hvis man anskaffer sig en hund er man jo instillet på at skulle have tid og lyst til det 100%

  • #8   1. aug 2010 syntes det var dejligt at høre din version,,,,håber molli har fundet sit sidste hjem og skønt hun ikke er aflivet

  • #9   3. aug 2010 Vi havde hende i 3 uger ca så vi har givet det en stor chance og da vi vurderede at det slet ikke ville gå måtte hun vidre inden det gik helt galt

  • #10   3. aug 2010 M

    Hvis der er noget du gerne vil sige, så kom dog ud med det!! du plejer jo ikke holde mund..... Desværre....


  • #11   3. aug 2010 M hvor meget du end gerne vil så er du ikke min ven.......!!

    Undskyle så hold dog mund og lad vær med at skriv, hvid du ikke har tilladelse til at skrive noget........


  • #12   3. aug 2010 ja det er jeg klar over..... for du lyver jo aldrig.

  • #13   3. aug 2010 hmm....!!!

  • #14   3. aug 2010 Mikala - du er ikke den eneste der har fået et anderledes syn på nogen....
    jeg havde et helt andet indtryk af dig inden alt det her.... det bliver blæst helt ud af proportioner... du bliver tøsesur fordi nogen stiller spørgsmålstegn ved Mollis forhistorie.. du går i forsvarsposition lige med det samme og mugger.... (og JO allerede da de første stillede spørgsmålstegn ved de mange ejeres påstande om dyrlæger osv, gik du i baglås...INDEN M kom på banen)
    for mig at se er du egentlig ret uforskyldt i alt det her, men opfører dig som om du direkte sidder og venter på en dom for mord.....
    tøsesur og filterknapper... "hurra"

    Og NEJ kan ikke tage den over PB, for du mener jo åbenbart at filter er en glimragende løsning.....
    (og kunne for øvrigt have fortalt dig om parvo da du spurgte)

    og vil lige ENDNU en gang gøre dig opmærksom på, at du slet ikke kender mit syn på alt det her... udoveer, at der er et eller andet i Mollis fforhistorie der ikke passer sammen....


  • #15   3. aug 2010 knækker snart mit tastatur....!!! (eller måske skulle jeg bare rense det...hmmm)

  • #16   3. aug 2010 MM - mikala er ikke blevet beskyldt for noget som helst.... overhovedet.... ikke engang af M..... ;o)

    Mikala - helt ærligt... jeg er ret ligeglad med hvad du mener om "vores" indblanding.... hvis du alligevel skal køre den helt derud, kan jeg jo spørge dig, hvilken ret du har til at blande dig? hvad har du gjort? ud over at spytte penge i kassen?
    alt det her BURDE dybest set være mellem Alfisten og MM og INGEN andre....
    så alle andre har lige så meget ret til at give deres besyv med, som du har.....


  • #17   3. aug 2010 Mikala - jeg tror forskellen ligger lidt i, at du stadig ikke kan se at der er noget galt....?

    og nej der var ikke andre der tilbød... og så har man ikke ret til at udtale sig, fordi man ikke har så mange penge, at man gladeligt giver dem til folk, man ikke ved noget om?


  • #18   3. aug 2010
    hysted du skulel forbydes at færdes på hg,,du bliver personlig og sviner folk til hver gang du lyster
    det er ok at sige sin mening men ikke at tilsvine folk..HVIS mm lever hendes liv på en løgn hvad rager det så dig??

    Tænk hvad du ved om hende efter så kort bekendtskab vi andre ikke ved efter flere års!!!!!!

    Sjovt så tror jeg du har det fra en anden tøsesur person,,,en du stoler på taler sandt,,HURRA det var havd mikala også gjorde og Mm gjorde så hvor gør det lige dig til bedre person end alle de andre??
    jeg kan ikke se det.du sidder her gang på gang og truer med historier om Mm,,har du ikke noget liv? andet end at nedgøre folk,,få dig nogle venner og job og brug din tid der den kan helt sikkert bruges bedre end på at svine andre til

    T Hysted,,du skriver gang på gang du ikke vil ligges sammen med m ,,men her gør du det svært,,du ytre dig også som du ved en masse uhaa..hvor er i dog farlige....undskyld mig men tror i hele hg er intresert i havd MM laver og har lavet? måske nogen har et liv hvor de har andet for end snage i folk de aldrig her set eller kendt liv


  • #19   3. aug 2010 Og JO mikala har da ret til at blande sig i hvad der bliver sgat om MOLLI,,,det er ligehendes skyld hun ikke er blevet kastebold....hvorimod jeg kan ikke se hvor i to hysted har mere ret?? i kørte bare...og så kommer den hvor er min ret?+
    jo MM er en god ven af mig og jeg forsvarer mine venner når de uretfærdigt svines til...

    Og jeg har nogle pber jeg modtog igår fra en som har haft molli også,,hun bekræfter dyrlæge besøg osv ,,,dem har natasja set...men sjovt nok søger i ikke hele sandheden i sørger kun for at gøre mm til hadeperson men ved i hvad jeg tror den bider sig selv i halen for det er jer 2 folk taber mere for for det er godt nok jer der taler rigtig grimt og nedladende


  • #20   3. aug 2010 jn&sn - prøv lige at klappe hesten en gang... hvor har jeg skrevet at jeg ved en hel masse som skulle være så farligt?

    det eneste jeg giver udtryk for, er at der er noget galt... et eller andet sted....jeg har ikke anklaget HVERKEN MM eller Mikala for at være dem det er galt med......

    som sagt er Mikala ret så uforskyldt i alt det her (siger jeg på trods af mikalas negative udtalelser om mig)

    Mikala - jeg har skam heller ikke nogen beviser..har ikke et stykke papir jeg kan smække i hovedet på ejer nr 1 2 3 eller 4.... derfor udtaler jeg mig ikke, om hvem der siger hvad osv osv osv ....
    jeg siger bare at der ER noget galt... et eller andet sted....og hvis du ikke kan se det er der sq noget galt....
    Molli er gået fra at være : en hund med et brækket ben, med en knækket psyke, en hund der bider umotiveret osv.
    til at være : en hund med et hævet ben(efter eks en forvridning), med en helt normal psyke og ganske normalt hvalpesprog og hvalpeadfærd.....
    over night? how?
    der MÅ være et eller andet sted, hvor nogen har været lidt kreativ med fantasien....!


  • #21   3. aug 2010 i involverede selv hele HG fra start...
    men det var måske noget andet fordi det hele var så "lyserødt"?


  • #22   3. aug 2010 Mikala - fint! så vis mig HVOR jeg sviner nogen til? jeg skriver at du er tøsesur og det er DET.... jeg bruger ikke grimme ord, eller noget i den dur... jeg giver udtryk for min mening med et ordentligt sprog.....

  • #23   3. aug 2010 t jo du og m skriver at der kommer mere frem om MM,,som m gjorde den anden dag ,DET er simpelthen så svinagtig det er direkte at true folk

    Folk her på hg kan fremsætte de værste løgne,,jeg ved det har selv stået for skud,,men at i vælger at tro på en anden som kan fortælle noget om MM at det bare er sandt og så er mm fuld af løgn.Der bliver fortalt løgne som er pure opspind man tror det ikke men det er sandt.............men i dette tilfælde ved jeg at dette ikke er en historie som mm har fundet på men har fra flere andre,,så hvorfor skal de ikke lynces? mm prøvede i det mindste at hjælpe

    JO det lyder mærkeligt at det går så hurtigt over men lyder det ikke også mærkeligt at man skulle bruge tid og penge på en hund for at skulle aflive den for sjov??

    En ting jeg studser ved er at der er en del andre personer som fortælller om molli,,her på hg...
    Folk som gengiver en masse med dyrlæge,,adfærd osv.......men dem tror i ikke på i vælger at tro på EN dyrlæge og EN person isteden for en masse

    Kan det ikke være den ro og glæde molli har fået hos mm der har gjort hende glad igen?kan det ikke være fordi natasja har et godt tag på hende at hun fungere?er der ingen flokleder kan en hund da godt te sig.....den kan have en rolle i et hjem og en anden i et andet


  • #24   3. aug 2010 m hyted tak i ligemåde...der er forskel på tilsvining jeg ville ikke tage det personligt at blive kaldt for tøsedreng fks..nej men at direkte true folk med at fortælle sandheden,,,,,,,hvorfor kommer du ikke med den sandhed?og personenen som fortæller dig det står vel så også frem der er jo ikke noget at være bange for når man ved hvad man har det i

    mikala du har faktisk ret,,jeg gider heller ikke diskutere det mere,,vi ved hvad MM står for så lad dem om det,,,de skulle hellere bruge tiden på deres eget liv

    Ingen af jer kommentere at der faktisk er andre der har skrevet her på hg om molli ,,,hvordan gør det mm til en løgner? det kunne jeg godt tænke mig at vide


  • #25   3. aug 2010 jn&sn - igen... HVOR har jeg skrevet det? at der kommer mere? at MM lyver?
    vis mig det så er du sød.....


  • #26   3. aug 2010 ikke dig men m har i den tråd der blev slettet.......men nu det ikke er til at se mere,,ja så er jeg vel også en løgner

    læs lige hans indlæg idag,,,så bliver i overrasket fks...han skriver inddirekte at han vil ligge mere på bordet.......

    Tænk at man kan blive udsat for dette svineri fordi man prøvede på at hjælpe........


  • #27   3. aug 2010 du skriver direkte :"t jo du og m skriver at der kommer mere frem om MM,,som m gjorde den anden dag ,DET er simpelthen så svinagtig det er direkte at true folk"

    og i lægger ord i munden på mig, som jeg aldrig har sagt..... jeg forholder mig faktisk ret neutralt til alt det her...


  • #28   3. aug 2010 jamen så må du undskylde tine........så er det kum m der truer

  • #29   3. aug 2010 jn&sn - takker ;o) vil gerne vide facts før jeg udtaler mig ;o)

Kommentér på:
molli

Annonce