{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  søger pasning af 8mdr han hvalp
  • #1   3. aug 2010 Hvad tid og er det hver dag. Eller en periode.

  • #3   4. aug 2010 Det er er man-fredag fra kl.08.30-12.00, men jeg har prøvet alt lige fra adfærdsbehandler til angstmedicin.... og han kan bare ikke være alenehjemme og det er et problem for mig da lige nu går jeg på kursus til i slutningen af september måned da jeg er på dagpenge, men hvad hvis jeg fik et arbejde hvad så.... Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..
    Min familie siger til mig jeg skal finde ham et andet hjemme hvor han ikke kommer til at være alene hjemme, men han er mit et og alt...


  • #4   4. aug 2010 og lige nu haster det da min nabo har klaget over at han hyler og at jeg vil blive smidt ud hvis ikke han holder op osv eller jeg skal give ham væk.

  • #5   5. aug 2010 Ja ok, det kan jeg godt se- det bliver ret dyrt hvis den skal i hundedagpleje eller sådan noget når det er 3-4 timer hver dag.

    Kan han ikke være alene hvis der er andre hunde - så kunne det være der var nogen der selv havde hund, han kunne være hos?

    Eller måske som Maj-Britt siger, en pensionist eller noget. Det er måske nemmere hvis din hund kan komme hjem til nogen - og sikkert også billigere end at nogen skal være i dit hus.



  • #6   5. aug 2010 Prøv at kontakte Lillen.. Ang pasning,men osse med hjælp til jeres problem..

    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=5176


Kommentér på:
søger pasning af 8mdr han hvalp

Annonce