816 visninger
|
Oprettet:
Mon jeg nogensinde kommer over det? {{forumTopicSubject}}
D.22/6 gik min elskede Nando over regnbuen og selvom jeg har en anden hund nu, som jeg elsker rigtig højt, kan jeg bare slet ikke komme over Nando. Jeg tuder jævnligt og tænker hele tiden på, hvis jeg bare kunne ha gjort et eller andet.
Han var mit tredje barn, vi var fuldstændig uadskillige og jeg savner ham bare SÅ meget. Hvordan kommer jeg videre?
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 279
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
apr 2009
Følger: 59 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 1.042
Din kærlighed til Nando og mange hundeejere i dagens Danmark er præget af det som vi vil gøre hvis hunden blev syg. Alt.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker og savn. Når Nuga ikke er her mere så bliver verden aldrig den samme.
Nuga sender snudepuf op til Nando.
Han blev ikke så gammel og var præget af sygdom. Ikke desto mindre nåede han at gøre et usletteligt indtryk på dig.
Tænk på de dejlige minder og et "liv" for ham nu uden smerter:)
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 579
Kort tid efter fik jeg så lov til at hjælpe til med en unghest, og jeg begyndte lige så stille at komme i stalden igen. Sidenhen har jeg fået part i en rigtig dejlig pony derude, og jeg ser det slet ikke som noget problem at gå forbi hendes boks eller ud til folden.
Jeg tror aldrig rigtig man kommer over det, jeg fik i hvert fald en klump i halsen d. 29. juli i år, hvor det præcis var et år siden, jeg sagde farvel, men man lærer lige så stille at acceptere det ... Jeg er sikker på, at det er det samme med hunde.
Jeg vil så sige, at mine forældre gjorde et godt valg efterfølgende ved at anskaffe sig Buddy. Han har godt nok hjulpet mig igennem det og fået mig til at indse at livet går videre - om man vil det eller ej. Jeg ved at folk siger, at nye dyr ikke skal erstatte de gamle, og det vil de heller aldrig kunne, men de kan hjælpe en til at bringe smilet frem igen, selvom tårerne også har lov til at vise sig, når man har behov for det!
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.290
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Men det bliver bedre og bedre med tiden men de vil jo altid have en særlig plads i vores hjerter
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Jeg mistede min Chiki d.7 Maj sidste år han blevkun 1 år 5mdr, og jeg sørger stadigt dubt og inderligt, havde nogen sagt det til mig før hans tid ville jeg ha nægtet det, da jeg har haft flere hunde af gangen i over 40år.
Men det blir bedre med tiden, men nogle er som sagt bare sværre at komme over end andre, så Hvor lang tid der går tør jeg ikke på om
Men jeg sender dig en mill trøstekram, som du kan bruge efter behov, ellers sender jeg dig gerne flere..
Livet skal nok blive godt igen..En dag...Knusss..
sep 2009
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 435
jeg syns tanken og billedet er så smukt at det klamrer jeg mig til mens tåren for frit løb ned af mine kinder.....
men jo det bliver lettere at leve med men hun vil aldrig blive glemt:)
sep 2009
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
jeg læste engang en artikel i et blad.. i ved de der læge brevkasser.... der fortalte lægen om at han havde fået en dame først i 50'erne ind.. hun var startet ud med at undskylde en masse... fortalte at hun var godt gift. havde dejlige velfungerende børn. dejlige børnebørn og et rigtig godt liv.. men alligevel var hun frygtelig ked af det.. og græd ofte når hun var alene. for hun havde mistet familiens hund for 6 mdr siden. men hun var så flov over hun var ked af det.. for det var jo bare en hund... og hun burde ikke være ulykkelig - for hun havde det virkelig godt.
som lægen svarede hende.. så er det jo altså de nøjaktige samme centre der aktiveres i hjernen når vi sørger -- om så det er en hund eller et nær familiemedlem. - problemet er bare at vi ikke tillader os selv at sørge når det gælder vores kæledyr. for det er sådan lidt pinligt.
han fortalte at han ikke helt så sjældent oplevede lidt ældre mænd komme ind med tegn på deprissioner - og når han så fik en snak med dem så viste det sig de var frygtelig kede af at deres gode jagthund eller familiehund var død for nylig. men at de i deres stolthed ikke tillod sig at sørge.. det er frygteligt at tænke på at folk sidder og lider sådan bare fordi omverdenen syntes det er åndssvagt at sørge over en hund...
RIP til din elskede hund. og lær at lev med din sorg. aksepter den for det den er -- ganske naturlig...
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Emner: 145 Svar: 1.098
Hun vil aldrig blive glemt, men livet er gået videre og jeg har idag 3-4 hunde jeg kan bruge min kærlighed og energi på...
Op med humøret...!
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 279
Rart at vide der er andre, der har det som mig.
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 435
der er så meget mænd ikke forstå......det er bla. også derfor vi er det stærke køn for det kræver sin kvinde at kunne overskue ALT det vi kvinder nu en gang kan :O)
Mon jeg nogensinde kommer over det?