6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
når en geser mister sin værdighed når en geser mister sin værdighed
jeg er jo den lykkelige slave for hans kongelige højhed hr pingeling kong gulerod af uggelhuse.
men altså -- min mand og jeg har tilladt os at planlægge en ferie i det italienske her i spetember mdr og skal i den forbindesle have fordelt drengene ud til pasning rundt omkring.
fisen skal til noget familie - de 4 små skal ned til vores opdrætter og passes og pingeling skal så på spa ophold hos en veninde i højbjerg. men denne veninde har altså to katte - og dem har pingeling ikke den store erfaring med andet end at holde dem af hans herredømme. derfor tog jeg ham i tirsdags med ind til min veninde for at han lige kunne hilse på....
pingeling fik selvfølgelig øje på kattene som det første - og ville lige hen og hilse - min venides lille kat petra var ret ligeglad med ham - og turen gik videre hen til hankatten jesper som er en ordentlig krabat --- her var ikke udpreget glæde at spore - og jesper vælger at fortrække sig - og pingeling vælger at følge efter -----
det resulterer i at jesper vender sig om og hurtigt og kontant stikker pingeling en på kassen ----- så pingeling satte i et hyl og derefter ikke længere ville hilse på katte -- i det hele taget virkede han ret flov og brugte resten af vores besøg på at ligge og kigge trist ud over hendes altan.
godt jesper mest opholder sig ude - for har ellers lidt dårlig samvittighed over at pingeling skal opholde sig 10 dage sammen med sådan et dyr der helt tager stoltheden fra ham.
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 232 Svar: 4.193
Mon ikke det nok skal gå godt, selvom han har mistet lidt af sin værdighed. Det er jo trods alt et spa ophold hans mor har fundet :-))
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 95 Svar: 10.993
..................Pingeling skal til en grim kat... :O)
Og de 4 små skal til opdrætter...............hmmmm
Det er Akoya..... Hiro.....Kaito.........HVEM er den 4......har du fået een til ????????????..... eller er det en tastefejl.....:O)
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 95 Svar: 10.993
Men når nu Sherlock Holmes her , har fundet ud af det..... så kan du da godt oprette ham her på HG.... og sætte billeder ind..... :O)
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
anne -- ja han har simpelthen det yndigste ansigt. elsker hans fjæs.. i det hele taget er han en super smuk hund
når en geser mister sin værdighed