{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.665 visninger | Oprettet:

Hvornår er det fair at betale... {{forumTopicSubject}}

for en konsultation hos doktor dyr og hvornår synes i ikke det at fair at de opkræver det?
Jeg spørger fordi jeg selv har spekuleret frem og tilbage på om min den sidste regning nu også var helt ok, og så er det jo altid rart lige at høre jeg herinde:)
Sagen er den at jeg her den anden dag ringer til dyrlægen for at hører hvad de synes det bedste "loppe"middel er til rovmidder.
Tayson skæller en del ned af ryggen og sidderne, han klør sig ikke, det er kun mig der er træt af at kigge på det. Han har altid skællet lidt i fældningstiden, men den sluttede for hans vedkommende for en måneds tid siden hvor hans pels blev flot igen, og når nu hvor han ligepludselig begyndte at skælle endnu mere en før, tænkte jeg at det nok var en god ide for en sikkerheds skyld at behandle imod rovmidder da det passer på symptomerne.
Jeg får at vide af sekretæren at det bedste at bruge er stronghold, som ligesom frontline f.eks skal dryppes i nakken.
Men da dette er stærkere er det på recept så jeg bliver nødt til lige at komme derind.
Derinde fortæller jeg så hvad jeg sagde i tlf, med symptomer og at jeg bare vil give det for en sikkerheds skyld, det giver hun mig ret i er en god ide og vi går ud i venteværelset og venter mens hun henter det på lageret.
Det var det jeg skulle betale 500i konsultation for, hvilket ville være ok hvis de skulle tage en prøve og kigge i mikroskop eller andet, men jeg føler jeg at reelt bare har betalt for hendes tur ned på lageret, og det er der jeg synes de strammer den.
Jeg har sidste år lagt mellem15-20.000 på to måneder derude, så det er ikke fordi jeg er nærig med den slags, plus de har altid været fair med pris osv, men nu var det heller ikke "min" dyrlæge jeg var inde hos, da jeg tror han fik en akut eller lign.
Hvad synes i? Og har i prøvet noget lign, og klagede i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår er det fair at betale...
Kommentér på:
Hvornår er det fair at betale...

Annonce