1.993 visninger
|
Oprettet:
Poteaftryk - how to do it? {{forumTopicSubject}}
Jeg købte sådan et fint gipsafstøbningssæt som man kan bruge til babyhænder og fødder og tænkte at det var et hyggeligt weekend-projekt.
Ville så have poteaftryk af hundene, men det gik helt galt og det blev meget ujævnt og lidt træls at se på - og kun af Lilly, da hun var den der gad stå stille 10 min med poterne i støbemasse.
Men er der nogle der har et god råd til hvad jeg kan bruge, som er bedre, hvis jeg vil lave gipsafstøbninger af hundenes poter?
Her er mit lidt elendige resultat
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=46373
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.437
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.437
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.530
Kan dog huske at der var olie i - ved ikke om det er nogen hjælp *GG*
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
100g kartfoffelmel
2spsk olie
1 kg salt, FINT salt
4 kop vand...
pas på med vandet, at der ikke kommer for meget i.
Og husk, at smør poterne godt ind i olie, så sidder trylledejen ikke fast i hår og negle
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.437
Tror du der var salt i ? Høhøhøhø ... Ej .. undskyld ...
Men er det egentlig ikke bare fint salt , olie , (vand?) og mel ??
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Glæder mig til at se resultatet....
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.530
He he
Aj, det var mer fordi jeg ka huske hvordan jeg brugte laaaaang tid på at forsøge at finde en opskrift - og det der sprang mig i øjnene ved denne var at der var olie i
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Og tusinde tak...
Jeg er mere til det "rå" look, så derfor er det ikke indrammet
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Det projekt ville jeg jo også lave her i ferien SIKKE noget MØG!
Synes simpelthen de blev så grimme, og jeg synes ellers jeg gjorde det sååå godt!
Til sidst blev jeg bare sur og nu gider jeg ikke det fis mere
Poteaftryk - how to do it?