{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.905 visninger | Oprettet:

Nikoline O
Nikoline O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

EFTERLYSNING ! {{forumTopicSubject}}

Søger hundeejere der har købt staffordshire bull terrier hvalp / hvalpe hos en kvinde ved navn PAMELA KLAABY i Løgumkloster eller omegn.
Jeg har for halvandet år siden købt en hvalp af ovennævnte - dokumenteret staffordshire bull terrier, fra PAMELA KLAABYs side. Jeg er kommet meget i tvivl om hvor vidt min hund er ren eller en blandingsrace, da han ligger langt over standard målene for racen.

Hører meget gerne fra andre som har købt hund hos overnævnte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING !
  • #1   7. aug 2010 det er ik noget jeg vil gører mig klog på men jeg tror heller ikke den er ægte synes den ser for stor ud til den race den skulle være

• #2   7. aug 2010 Tror du er bleve snydt der. For han ligner mere en amstaff end en staffordshire bull terrie efter min mening.

• #3   7. aug 2010 altså nogen staffys er store... vi havde en på 47 cm og 28 - 30 kg og han var med stamtavle... men synes ikke rigtigt jeg kan se hans ansigt ordentligt på nogen af billederne det er somregel der jeg kan se forskel smiley

• Nikoline O
    Nikoline O Tilmeldt:
    feb 2009

#4   7. aug 2010 Tyson er nu 50 cm høj over ryggen og vejer 22 kg. Det er langt over standard for staffordshire bull terrier.
    Jeg har et Impfpass für hunde. Et pas der er lavet i tyskland, hvor han er vaccineret.

• Nikoline O
    Nikoline O Tilmeldt:
    feb 2009

#5   7. aug 2010 Jeg har desværre ikke nogle billeder lige nu der viser hans ansigt bedre end de billeder der er herinde i forvejen.

• Nikoline O
    Nikoline O Tilmeldt:
    feb 2009

#6   7. aug 2010 Tror desværre også jeg er blevet snydt .. Han ligner slet ikke alle de andre staffer vi møder.

• Nikoline O
    Nikoline O Tilmeldt:
    feb 2009

#7   7. aug 2010 Ja kender de nye regler, derfor er det også rigtig træls at jeg er blevet snydt, for hvis han var ren race kunne vi have undgået mundkurven osv. .

• #8   7. aug 2010 Synes nu det ser ud som om der er en god portion staff b i ham...

• Nikoline O
    Nikoline O Tilmeldt:
    feb 2009

#9   7. aug 2010 Jeg er ubeskrivelig glad for min hund, men pga de nye racer ville jeg meget gerne være sikker på hvad det er for en hund jeg egentig har.
    Der er også mange der har spurgt om ikke det er en amstaff, hvor jeg med lidt tøven desværre må svare at det højst sandsynligt er en blanding af amstaff og sfaffordshire bull terrier.

Kommentér på:
EFTERLYSNING !

Annonce