{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Hvor træls :( {{forumTopicSubject}}

I dag da min mor var ude og gå i morges med Thomsen, kom hun ud for noget som jeg ikke helt forstår. Altså min mor og Thomsen går hen ad en vej som ligger lige op ad vores, ved en af husene sidder der så en boxer. Den sidder ude i indkørslen uden snor og den er heller ikke hegnet inde. Da min min mor og Thomsen så kommer tæt på begynder Thomsen så at opføre sig helt vild og víl hen til boxeren. Boxeren er også ekstra interreseret i Thomsen (vi har mødt den før, uden at de var særligt interreseret i hinanden). Thomsen vil så også gerne humpe på den (det er en hun). Min mor trækker ham så tilbage i snoren, men boxeren er jo løs og går jo bare hen til Thomsen, som prøver at humpe den igen og boxeren går lidt ned i knæ for at Thomsen kan nå. Min mor prøver at gå videre, men boxeren følger bare efter. Den eneste min mor, kan gøre er at løfte Thomsen op og gå med ham til de kommer længere hen.

Min mor fortalte mig det hele da hun kom hjem og vi blev enige om at boxeren var i løbetid, og mente at det var meget uansvarligt bare at have en tæve i løbetid fri, der er jo ingen sikkehed for at den ikke bare løber hen til en anden han hund og vil parre sig med den. Vi ved selvfølgelig ikke om hun var i løbetid, men sådan har Thomsen også opført sig da en anden tæve var i løbetid, bortset den var bag et hegn. Så vi er næsten stensikre på den var i løbetid.

Lidt galde herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvor træls :(

Annonce