Hvor træls {{forumTopicSubject}}
Har lige været hos doktoren, pga. af jeg røg på røven med cyklen i onsdags.
Da han så mit ben, som var helt sort/blå – fra ballen til hæl. kigger han på mig, og fortale, at jeg meget sikkert har revet muskel og sener i stykker oppe ved lysken. Og at det bare vil tage meget lang tid, før det heler.
Jeg fik så en henvisning til fysioterapeuten, som jeg nu skal gå til 3 gang om ugen de næste 4 uger, så må jeg da håbe at det hjælper.
Men det er rigtigt træls, for nu kan jeg ikke træne Babett, og kan ikke deltage i de konkurrencer som bliver afviklet i februar måned. Da jeg ikke kan gå normal eller løbe.. så det er bare så træls. ØV.
Babett forstå ikke at, der ikke sker noget, ud over et par alm. korte lufte ture om dagen, resten forgår i haven. Hun er jo lige i hopla, og vil gerne det ene og det andet. Selv om hun kommer både med det ene og det andet, kan jeg bare ikke køre noget for hende.
Hvad fanden skal man stille op, når man er aktiv, og så pludselige, hverken kan sidde, står, gå eller løbe, og hver gang man bare rør sig, så gør det ondt, som bare pokker..
Hvor er det dog bare træls alt sammen.
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 445
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Jeg har for nogle år siden revet sener etc over i det ene ben - der gik 2 år før det var problemfrit igen - ( ej nu er jeg en lyseslukker - Gg - )
Det værste var at de første to måneder ku jeg kun gå med høje sko, - ( fordi foden ik ku stå fladt ) og min fod og ankel var så hævet at jeg ik ku ha sko på, - så jeg måtte gå i sandaler - og det var februar måned - DAMN det var koldt - Griner -
Men held og lykke med det hele -
Kender du ik nogen der kan træne lidt med Babett i mellem tiden - ????
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
Hvor er du dog heldig......
Stakkels dig og endnu mere stakkels Barbett der ikke fatter noget...
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Håber bare der ikke går så lang tid.. har vel lov til at håbe..
Hvor træls