{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Tæt på hjertestop :o {{forumTopicSubject}}

Puha, har lige brug for at dele dette med jer andre. Mig og min kæreste bor i en lejlighed på første sal med vores dejlige hund. Der plejer ikke at være problemer med at have vinduet åbent, for han sætter normalt bare forpoterne op på radiatoeren for at kigge ud. Men idag ændrede det sig godt nok. Min kæreste skulle hjem til hans forældre, og jeg blev hjemme. 10 sek efter han er gået ud af døren sker der det at vores hund han tager et spring direkte op i vinduet. Og sidder faktisk helt oppe på karmen. jeg stikker i et skrig og råber ''NEEEEEJ'' . Han hopper heldigvis ned igen da jeg er færdig med at skrige. Det var nok ikke lige den smarteste måde, men jeg gik virkelig i panik. så nu er jeg færdig med at have vinduet helt åbent! Puha smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæt på hjertestop :o
  • #1   8. aug 2010 Sikke en forskrækkelse! Men godt han hoppede ned, og der ikke skete mere med ham. Det ville jo have været forfærdeligt! :o(

  • #2   8. aug 2010 Ejjjjjj shiit man ! det ku ha gået galt !!! vi bor os på første og plejer os at ha vinduet åbent og plejer aldrig at være nogle problemer men så lig den ene dag besluttede han sig for at hoppe ud jeg nåede heldigvis at springe hen og tag fat i ham inden der skete noget !

    men for satan hvor blev vi bange !


  • #3   9. aug 2010 Ja, sikke en forskrækkelse! Godt der ikke skete mere.

    Jeg læste, at der på dyrehospitalerne havde været en stor forøgelse af hunde, som var sprunget ud af åbne vinduer højt oppe fra, her i varmen, hvor vi langt hyppigere har meget åbne vinduer.


Kommentér på:
Tæt på hjertestop :o

Annonce