Så har Milo og jeg været ved dyrlæge Så har Milo og jeg været ved dyrlæge
Dem som har skrevet til mig, ang. Milos knopper i hovedet, kan jeg fortælle, at det ikke var flåter, men en anden form for insektbid. Milo reagerer lidt kraftigere på insektbid end så mange andre. Så han fik en binyrebarkhormon sprøjte til at tage hævelsen og forebygge. Milo var SÅ dygtig ved dyrlægen, og lægen var også super sød og rar. Det er jo 1. gang jeg skulle prøve til lægen med ham, så var lidt spændt. Dyrlægen anbefalede mig at bruge Bayvantic som forebygger, flåter, lopper og myg. Ved ikke om det bare var mersalg eller om det virker, men tog det med. Nu er jeg bare glad for at Milo får det bedre og ikke var så alvorligt som frygtet.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Og godt at høre det gik godt hos lægen
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 425
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.350
jul 2010
jul 2010
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.736
Jeg har brugt Byvantic på Oscar fordi han i løbet af sådan en sommer kunne få så mange tæger at jeg slet ikke kunne tælle dem. Så en sommer hvor jeg skulle ud til skov og strand og masser af tæger med ham, valgte jeg at prøve Byvantic og det hjalp super godt. I løbet af ele sommeren fik an kun 2 tæger hvilket er virkelig imponerende når man tænker på Hvor mange tæger han normalt får også uden alt naturen
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.736
Et andet tip mod insekter er hvidløg. Men du skal passe lidt på med doseringen for det er ikke godt med for meget.
Så har Milo og jeg været ved dyrlæge