917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Så har Milo og jeg været ved dyrlæge Så har Milo og jeg været ved dyrlæge

Dem som har skrevet til mig, ang. Milos knopper i hovedet, kan jeg fortælle, at det ikke var flåter, men en anden form for insektbid. Milo reagerer lidt kraftigere på insektbid end så mange andre. Så han fik en binyrebarkhormon sprøjte til at tage hævelsen og forebygge. Milo var SÅ dygtig ved dyrlægen, og lægen var også super sød og rar. Det er jo 1. gang jeg skulle prøve til lægen med ham, så var lidt spændt. Dyrlægen anbefalede mig at bruge Bayvantic som forebygger, flåter, lopper og myg. Ved ikke om det bare var mersalg eller om det virker, men tog det med. Nu er jeg bare glad for at Milo får det bedre og ikke var så alvorligt som frygtet.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så har Milo og jeg været ved dyrlæge
  • #1   9. aug 2010 Hvis du ikke har kat skulle bayvantic være super godt... Men katte kan ikke tåle det, skal du lige være obs på hvis du har kat... Men ellers skulle det være ret effektivt nu hvor frontline ikke virker mere...
    Og godt at høre det gik godt hos lægen smiley

• #2   9. aug 2010 Ja han nævnte det med katte, men det har vi ikke og kender heller ingen som har det, så det godt:-) Han var så SØD dyrlægen, så hvis der nogen som bor i Odense, kan jeg varmt anbefale Skibhusvejens Dyreklinik.

• #3   9. aug 2010 Jeg har også kun gode erfaringer med Bayvantic. Det er meget effektivt på Charlie mod alt utøj.

• #4   9. aug 2010 Super godt at høre, at det virker:-) Det var første gang jeg skulle til dyrlægen og sagde bare ja og ammen til det hele, var nok lidt nervøs for min lille Milo. Så det var først da jeg kom ud, at jeg tænkte over om det Bayvantic nu var noget, men det lyder det jo til fra jer af. Det glæder jeg mig til at få brugt så. Venter lige til i morgen, han er så frygteligt træt nu.

• #5   9. aug 2010 Okay tak for det, godt tip:-)

• #6   9. aug 2010 Det var godt at der ikke var noget alvorligt med ham smiley

Jeg har brugt Byvantic på Oscar fordi han i løbet af sådan en sommer kunne få så mange tæger at jeg slet ikke kunne tælle dem. Så en sommer hvor jeg skulle ud til skov og strand og masser af tæger med ham, valgte jeg at prøve Byvantic og det hjalp super godt. I løbet af ele sommeren fik an kun 2 tæger hvilket er virkelig imponerende når man tænker på Hvor mange tæger han normalt får også uden alt naturen smiley

• #7   9. aug 2010 Men som det er nævnt tidligere i tråden så er det skrappe sager. Nu har jeg aldrig haft problemer med lopper på Oscar, og tægerne er ikke et problem om vinteren. Så Oscar får kun Byvantic i sommermånederne. Jeg synes ikke der er nogen grund til at påføre så skrappe sager når ikke der er behov for det.

Et andet tip mod insekter er hvidløg. Men du skal passe lidt på med doseringen for det er ikke godt med for meget.

Kommentér på:
Så har Milo og jeg været ved dyrlæge

Annonce