{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Skraben i jord, inden tismarkering {{forumTopicSubject}}

Mickey er hanhund med stort H og der skal tisses/markeres mange mange steder, når man er ude og gå. Og han kan snuse længe, for at finde det rette sted og vinkel at tisse på smiley
Men han er også begyndt at skrabe i jorden/stedet, hvorefter han så markerer/tisser. Det er lige et enkel skrab eller to med poten, når det er....
Hvad betyder det egentlig? Han er begyndt på det indenfor de seneste par måneder og tjah, tænkte bare lidt om hvad det betyder
(Hvis det har noget at sige, er han 3 ½ år)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skraben i jord, inden tismarkering
  • #2   11. aug 2010 Louie gør det også. Især når der er andre hunde, eller nogen han skal imponere! he he.

• #3   11. aug 2010 Det gør Anubis også- og han er kastreret.....
    Tror også at der måske er nogle dufte ( fra andre hunde) der kommer mere op til overfladen når de skraper i jorden. Anubis skraber i jorden før han tisser ( nogen gange ), efter at han har tisset og ind i mellem skraber han med alle fire poter selvom han hverken har lavet det ene eller det andet. Han ser altid medget tilfreds ud med sig selv.

• #4   11. aug 2010 Haha det er sjovt det har jeg også tænkt over:o)

Min Caspar er også KÆMPE HANhund trods han knap 3kg... Han skraber også med forpoten 1-2 skrab inden han tisser, ikke hver gang men nogle gange:o) Og så får den også tit med bagpoterne når han er færdig:o)

Går vi med andre hanner og hvis han så tisser først går han gerne bag i køen så han også får det sidste strint, og han gør det stort set altid ved min anden hanhund Micki...

Så tisser Caspar først, så tisser Micki og selvom Caspar er gået vidre så er det tilbage igen og tisse EFTER Micki har tisset;o))

Kommentér på:
Skraben i jord, inden tismarkering

Annonce