532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Sådan Bianca Sådan Bianca

Vi har lige været ved dr. Dyr og som sædvanlig bliver hun vejet. Max. vægt hun har vejet er 9,3 kg. uden at være drægtigt. Det kunne jeg godt se ikke rigtig duede, for hendes benstammer så tynde ud i forhold til masse i kroppen.

Så i dag stod vægten på 8,3 kg, og det er nok over et halvt til trekvart år, det ene kilo er røget. I maj vejede hun 8,9, så det sidste halve kilo har virkelig været gavnlig. Hun er så pæn og har en fin, fin talje.

Tillykke min pige, nu er vi klar til at erobre verden igen, selvom du faktisk altid har klaret dig godt på udstillinger, så har du en optimal vægt nu.

Det må være et skulderklap både til Bianca og os for at være vedholdende.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan Bianca
  • #1   11. aug 2010 Nogen gange kan vægten virkelig være en kamp.

Jeg har virkelig svært ved at holde vægten på min sheltie, uanset hvad jeg har gjort. Så nu kommer han på konstant light foder i samråd med dyrlægen, for vi har før haft succes med light foder.

Så jeg glæder mig også til at han får en tajle igen smiley

Og tillykke med det smiley

• #2   11. aug 2010 SÅDAN Bianca Musen.. smiley Skide godt klaret :-)Synes det er rigtig flot hun er nået derned Gitte.. tillykke med det smiley

Kommentér på:
Sådan Bianca

Annonce