{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Sådan noget lort!!! {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der er SÅ træt af at folk ikke samler deres hunds efterladenskaber op??
Jeg er SÅ bange for at min hund skal få den frygtede parvo virus og det kan den jo få igennem andre hundes afføring blandt andet.
Og så er det også bare helt generelt for klamt at man ikke kan gå nogen steder i parkerne uden man træder i en lort

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan noget lort!!!
  • #1   20. jan 2005 hvis armani er vaccineret burde du da ik være bange, - er det ik en af dem de vaccinere mod?Men hjerte og lungeorm den er straks værre!! Men jo det er irriterende at folk ik smaler det op - det er møg ulækkert og giver alle hundeejere et dårligt ry!

• #2   20. jan 2005 her i nord vest kvarteret i kbh er det lort over det hele. der er heller ikke nogen skralde spander. stakkels lille nelson kommer altid til at træde i det.

jeg håber at jeg en dag ser nogen der ikke samler op ; 9 så blir det ballade.

• #3   20. jan 2005 Jo Armani ER vaccineret, men det er ikke altid vaccinen hjælper hvis først de får det.
    JP herinde fra som har brutus(Amstaff) havde inden han fik Brutus en amstaff tæve som døde af højst sandsynligt Parvo og den VAR vaccineret

• #4   20. jan 2005 Nej men vores problem er bare at der er masser af hunde hvor vi bor, og der er åbenbart mange der ikke syntes de gider at samle op selv om deres hunde skider midt på vejen(altså gåstien) og det er fandme for klamt.
    irriterer mig at jeg endnu ikke har set nogen af dem der ikke samler op efter deres hund, for så havde de fået skældt ud.
    Jeg samler ALTID op ligemeget hvor Armani dumper sit "affald".
    Jeg har endda en gang da havde glemt poser taget armani på armen løbet op på 2 sal og hentet poser bare for at kunne samle op efter ham
    Jeg er også træt af alle de idioter der smider glasskår alle steder

• #5   20. jan 2005 Jeg kan godt se din pointe Lise, men der hvor vi bor er der masser af andre hunde, så selv om Armani dumper "affald" i en busk hvor der ikke kommer andre mennesker så kommer der stadig andre hunde, så jeg samler ALTID op

• #6   20. jan 2005 Ja hunde er også mere trofaste end mennesker GG

Kommentér på:
Sådan noget lort!!!

Annonce