592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Røngten :) Røngten :)

Hej alle sammen.
Så fik vi endelig taget røngtenbilleder af Coda der har haft ondt i bagparten..
se evt http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=411628

De sidste par dage har smerterne taget til og hun har det ikke ret sjovt den lille.. Men men men! Stor lykke! Der var intet på billederne! Hun har meget, meget lidt HD i højre hofte men jeg kunne ikke se noget på billedet overhovedet.. Ryggen var også rigtig fin.
Dyrlægen mener det er en nerveting eller noget inflamation så nu er der dømt smertestillende og fiskeolie!

Er så glad for at vide at skelettet ikke fejler noget men samtidig ville jeg gerne have haft mere klaring på hvad det var!!
Vi kontakter dyrlægen igen om en uge så vi kan give ham en update smiley

Stor ros til Åbyhøj Dyreklinik endnu engang smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røngten :)
  • #1   11. aug 2010 Hvor dejligt smiley

Det er præcis det samme min tæve har og hun fungere nu i bedste velgående smiley

• #2   11. aug 2010 Jep jeg gjorde . Altså Spondolose ?? mener jeg det hedder smiley
    Der var intet, min dyrlæge tog tonsvis af billeder for de forstod ikke hendes smerte i forhold til hvordan hendes knogler så ud. Ja hun har lidt HD i venstre side men dette skyldes længere varende overvægt og er i en grad der ligger mellem B og C.
    Men sidst vi var deroppe fandt de ud af hun havde en nerve i klemme bagtil som gav hende denne smerte som minder om HD smerte, og efter den kom på plads er hun sig selv igen, dog skal hun stadig ned i vægt så hendes HD ikke udvikler sig

• #3   11. aug 2010 Min fik ikke antibiotika, kun smertestillende og noget til at gendanne hendes brusk i venstre side af hoften. også stod den på slankekur !!

• #4   11. aug 2010 Oki smiley Jeg ved ikke så meget om det bare hva min dyrlæge har fortalt mig smiley

Kommentér på:
Røngten :)

Annonce