{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Os afsted til dr. dyr {{forumTopicSubject}}

Efter vi kom hjem fra ferie 1. august har det bare ikke gået godt med Trunte...

Lige inden vi tog afsted opdagede vi at hun havde nogle underlige knopper oppe på hovedet.
Os afsted til dr. dyr...
Vi fik noget Fuciderm til at smøre det med og det var næsten helt væk da vi kom hjem.

Da vi rejste var hun også i den sidste uge af sin første løbetid, og da vi kom hjem havde hun fået hårsækkemider (IGEN) formegentligt fordi hun slet ikke kan håndtere alle hormonerne.
Os afsted til dr. dyr... Hun fik noget antibiotika og kløestillende og så skal hun startes op på Strong-hold.

Så opdagede jeg i fredags at hun har fået en masse knopper over hele kroppen...
Os afsted til dr. dyr... Nu får hun 4 piller hver dag, fiskeolie og skal vasket med noget medicinsk shampoo 3 gange om ugen.

Jeg venter så weekenden over, for at se om det bliver bedre efter hun er kommet på medicinen, men nu har hun fået flere knopper og nogle af knopperne er begyndt at bløde, så da jeg ringer til dr. dyr i dag for at give en update får jeg besked på at komme ind til en kontrol (IGEN) i dag.. Dyrlægen tror det er en allergisk reaktion på medicinen. Og hun kan ikke behandle den allergiske reaktion med binyrebarkhormon for det vil få hårsækkemiderne til at gå amok...

Os afsted til dr. dyr...

Bliver simpelthen så ked når min lille, ellers glade og meget aktive prinsesse sover 18 timer i døgnet, ikke gider lege og heller ikke har den store interesse i mad mere...

Og dr. dyr sagde at nu var alle de billige metoder prøvet af så nu starter alle de dyre.... Er godt nok glad for at vi i det mindste har en sygeforsikring på hende!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Os afsted til dr. dyr
Kommentér på:
Os afsted til dr. dyr

Annonce