{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Ihhh altså - tynd mave {{forumTopicSubject}}

Riiini har fået tynd mave, helt vandtynd. Jeg aner ikke hvorfor - om han har spist noget eller om det er en virus han har samlet op.

For nu har han fået noget Pro-Kolin og så koger jeg noget havregrød til i morgen tidlig.

Umiddelbart så virker han frisk nok.

Men han var dog lidt spøjs i morges. Han kom gående meget langsomt med bagkroppen lidt sænket, så ud som om han var skæv i ryggen og med hovedet drejet underligt mod den ene side.
Jeg tænkte om Dino (vores store hvalp) måske har været lidt for voldsom ved ham ude i haven. Masserede Riiini langs hele rygraden også for at føle om jeg kunne mærke noget eller for at se om han ømmede sig eller pev. Men han sagde ingenting og virkede ikke til at ømme sig. Efter lidt massage langs rygraden og rygstykkerne, så gik det faktisk fint igen. Han var lige i ryggen, drejede ikke hovedet underligt og kunne stå på bagben og hoppe op i sofaen.
Men det var virkelig mystisk - jeg troede et øjeblik, at vi skulle afsted til dyrlægen, at den var helt gal med hans ryg.
Rene var hjemme i frokost-pausen og der var han stadig OK.

Det med den tynde mave er først kommet her til aften. Vi må holde godt øje med ham og se ham an til i morgen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihhh altså - tynd mave
Kommentér på:
Ihhh altså - tynd mave

Annonce