15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Ihhh altså - tynd mave {{forumTopicSubject}}
Riiini har fået tynd mave, helt vandtynd. Jeg aner ikke hvorfor - om han har spist noget eller om det er en virus han har samlet op.
For nu har han fået noget Pro-Kolin og så koger jeg noget havregrød til i morgen tidlig.
Umiddelbart så virker han frisk nok.
Men han var dog lidt spøjs i morges. Han kom gående meget langsomt med bagkroppen lidt sænket, så ud som om han var skæv i ryggen og med hovedet drejet underligt mod den ene side.
Jeg tænkte om Dino (vores store hvalp) måske har været lidt for voldsom ved ham ude i haven. Masserede Riiini langs hele rygraden også for at føle om jeg kunne mærke noget eller for at se om han ømmede sig eller pev. Men han sagde ingenting og virkede ikke til at ømme sig. Efter lidt massage langs rygraden og rygstykkerne, så gik det faktisk fint igen. Han var lige i ryggen, drejede ikke hovedet underligt og kunne stå på bagben og hoppe op i sofaen.
Men det var virkelig mystisk - jeg troede et øjeblik, at vi skulle afsted til dyrlægen, at den var helt gal med hans ryg.
Rene var hjemme i frokost-pausen og der var han stadig OK.
Det med den tynde mave er først kommet her til aften. Vi må holde godt øje med ham og se ham an til i morgen.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
feb 2007
Han drejede ikke hovedet - ikke noget jeg synligt bemærkede - da jeg masserede og gennemfølte ham på rykken. Men det hjalp tilsyneladende, da han blev ok bagefter.
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.041
feb 2007
Jeg skrev at efter lidt massage af hele ryggen, så kunne han igen stå på bagbenene og hoppe op i sofaen.
Men vi holder naturligvis tæt øje med ham, og bliver der overhovedet noget mistænksomt, så kommer han afsted til dyrlægen.
feb 2007
Han ryster ind imellem og har også kastet op.
Så har ringet til dr. Dyr her til morgen og skal derover inden så længe.
feb 2007
Heldigvis var der ikke tegn til parvo-virus, idet han ikke havde feber. Men vi holder selvfølgelig øje.
Frisk er han i hvert fald ikke. Han ligger her i sofaen og kigger bare på en flue som flyver omkring ham. Under normale omstændigheder ville han have jagtet den.
feb 2007
Ihhh altså - tynd mave