Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forder til hunde med meget energi??
  • #1   17. aug 2010 Jeg bruger energi foder fra royal canin - for det meste til min dober

• #2   17. aug 2010 hvordan virker det på din Dober?

• #3   17. aug 2010 rc 4800 men kun hvis hunden er tynd eller arbejder meget der er rimeligt smæk på smiley

• #4   17. aug 2010 Hun er ikke undervægtig ihvertfald. en spinkel en men det kommer fra kleiner munsterlænderen.

Hun arbejder ikke...hun har bare MEGET energi og det kan nogle gange være lidt træls hun ikke bare kan slappe lidt af selv efter en god lang tur hvor der bliver kastet tigeligt med pind smiley

• #5   17. aug 2010 tænkte nemlig på om man kan få noget hundefoder der får hunden til at slappe lidt af smiley

• #6   17. aug 2010 så skal du ikke bruge energi foder (man skal ikke smide benzin på bålet)
    men spred foderet på plænen eller gå spor .der er ikke lige hunde der lader sig løbe trætte i go form kan de løbe en hel dag på jagt.men mentale øvelser som spor er gode

• #7   17. aug 2010 Jeg bruger Arion lam og ris til min border collie / schæfer bla.
    Det virker rigtig godt, og hun er glad for det smiley
    Jeg giver 400kr for 15kg .

• #8   17. aug 2010 nej for satan...hun har ikke brug for mere energi smiley

Hun er bare meget hyperaltiv og græsen smiley
    Men har hørt lidt om at foder kan få hunden til at finde mere ro i sig selv og slappe ldt mere af...men jeg kan ikke lige finde sådan noget foder.

• #9   17. aug 2010 Jeg vil jo stadig gerne give min hund det den har brug fr af vitaminer og mineraler osv.

• #10   17. aug 2010 jeg bruger også arion til min border collie.
    Men hvis du gerne vil ha den til,at drosle lidt ned skal du ikke give energi foder, det er til hunde der har meget energi, og bliver brugt meget, så har de brug for lidt "Ekstra" man kan til heste få nogen urter der kan ligge en dæmper på dem, ved ikke om man måske kan få tilsvarende til hund.

• #11   17. aug 2010 tror det er sælgergas hvis du skal ha noget der virker ordenlig skal den "dopes" og det er jo ikke en løsning smiley men et godt langt spor det trætter

• #12   17. aug 2010 Det vil være synd at dope hende...Jeg går 3 lange ture med hende om dagen plus hun kan løbe ude i haven og vi leger med pind og bold osv. men hun er stadig fyldt med energi.

• #13   18. aug 2010 mente det også som en joke men 3 lange ture og pind er ingen problem for den type hund den eneste måde de kan køres trætte på er mentale opgaver men det er skidesjovt og gå et langt spor og se hvor dygtig ens hund er ....sagde manden med whippets der ikke fatter de har en næse smiley ....(gjorde det meget med den gamle)

• #14   18. aug 2010 dan:
    Hvis du mente det med urterne er salgsgas, så tager du fejl.
    Der findes urter der hjælper på "varme" heste som man siger... Har selv brugt dem(på hesten) og kender mange andre der bruger dem, også med stor gavn...

• #16   18. aug 2010 Foder med et højt fedt indhold, skulle mindske stress hos hunden.

• #17   18. aug 2010 trine :muligvis beroligene til varme heste/hunde ja men bestemt ikke til og få en aktiv jagthund til og være mindre aktiv der mener jeg ikke det er vejen frem .....så skulle man hellere ha taget en anden race der ikke har samme behov for stimilering

• #18   18. aug 2010 at kaste med pind/bold til en hyper hund gør den bare endnu mere hyper! Lav nogle meningsfyldte aktiviteter istedet, hvor hunden eksempelvis skal søge efter bolden, gå spor/søge sin mad, hvor du laver forskellige problemløsningsopgaver.

Prøv at google aktivering af hunde eller søg her på hg og du vil få et hav af muligheder for gode aktiviteter for din hund, der ikke indeholder stressende boldkast...

Kommentér på:
forder til hunde med meget energi??

Annonce