{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør han det ?? {{forumTopicSubject}}

Hej hej :o)

Min hund eddie er næsten med over alt, når vi skal noget osv. og han elsker at kører bil ..
men i går da vi lige skulle ned og besøge min søster , der hylede han helt vildt på vej derned, virkelig meget (også på vej hjem).. hvorfor gør han det ?
har aldrig oplevet noget lign. er det fordi han er van til at komme med og han så ved at vi skal ned og besøge nogen og han så bare glæder sig helt vildt ..
er helt lost, ved virkelig ikke hvorfor han pludselig gør det ..
han holdte op da vi kom ned på vores grusevej og han fik lov til at sidde på mit skød det sidste stykke ..
Hjælp ..

Mvh Louise h

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor gør han det ??
  • #1   18. aug 2010 Det er jo svært at sige noget om, hvorfor din hund har regeret på den måde ( min den ene hyler også når vi er ved at nærme os en træningsplads, eller et andet sted hvor han ved der sker noget godt for ham ). Hvis du ikke vil have at din hund skal sidde på skødet af dig mens I køre bil, skal du ikke tag ham over når han starter på sit hyleri. Beløn ham i stedet når han er rolig ( hav godbidder med i bilen ).

• #2   18. aug 2010 skal lige siges, at han normalt aldrig for lov til at sidde på mit skød, han sidder altid på bagsædet og spændt fast, så er jo ikke fordi jeg har givet ham dårlige vaner.. også derfor jeg ikke forstår det, for kunne forstå hvis han fik lov at sidde ved siden af mig og han så pludselig bliver sat om bagi ..
    så forstår det virkelig ikke ..

• #3   18. aug 2010 Min hyler også næsten hvergang, men han ved også at han altid skal noget sjovt, når han skal ud at køre i bil smiley
    Hjem ad tror jeg mere, det er fordi han glæder sig til at komme hjem igen. Han sidder også fastspændt bagi.

• #4   18. aug 2010 Okay tusind tak :o) det husker jeg lige at tage med næste gang . han plejer også at give lidt lyd og blive helt vildt glad når vi nærmere os et bekendt sted.. men har aldrig prøvet, hvor han gjorde det på hele turen . hehe :o) men vil prøve at belønne ham med godbidder og så kommer han ikk på skødet, hvis det sker igen .. skulle helst ikke give ham dårlige vaner .. smiley

Kommentér på:
Hvorfor gør han det ??

Annonce