{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.510 visninger | Oprettet:

Shih Tzu rescue søger frisør asap {{forumTopicSubject}}

hejsa:) bær over med mig den her er lidt lang. Jeg fandt igår en lille Shih Tzu tæve (har ringet til alle der skal ringes til for at fremlyse), og hun har virkelig brug for lidt hjælp. hun har tydeligvis tidligere været velholdt, men de knuder hun nu har på poter, ben og brystkasse er over mine evner. Jeg tør simpelthen ikke klippe mere, og knuderne sidder så tæt at trimmeren ikke er en mulighed for mig. Jeg indrømmer gerne jeg ikke aner noget om hundeklipning, men jeg kan se hun har brug for det. så kommer problemet. jeg er på meget stram økonomi for tiden (har self købt mad, halsbånd osv til hende), og har derfor ikke råd til de priser jeg har kunne finde i varde/outrup/esbjerg, så ville høre om der er nogen derude der ville være villige til at gøre det pro bono for en god sag, eller om ikke andet give lidt rabat?
Jeg har råd til at holde hende med mad til hendes familie bliver fundet, men har ikke de 400-600 det ville koste at få hende klippet. det skal lige siges at hun er utrolig venlig (da jeg prøvede at klippe) og meget blid, så tror ikke hun vil være til besvær. lyden af trimmer er hun ikke super glad for, men står pænt stille. jeg kan bare ikke gøre det. Så.... professionel søges:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shih Tzu rescue søger frisør asap
Kommentér på:
Shih Tzu rescue søger frisør asap

Annonce