{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Må lige dele ros ud! :-) {{forumTopicSubject}}

Vi har jo lige hentet vores nye guldklump i lørdags smiley Han er simpelthen den skønneste "lille" dreng man kan forestille sig!

Vi har 4 hunde i vores familie, og jeg må indrømme at vi aldrig har hentet en hvalp hvor vi har fået så god behandling og information som vi har fået den her gang. Alle stederne har været gode (ellers havde vi jo ikke købt hund der) men den her gang tager jeg virkelig hatten af for opdrætter. Hun vil kun det bedste for racen og hun gør så meget for at racen skal holdes så ren som mulig, så den ikke bliver ødelagt inden den overhovedet får slået ordentlig igennem her i landet.

Vi har været på besøg der hver 2-3 uge siden han blev født og hver gang er vi blevet mødt med den største gæstfrihed, og imødekommenhed.
Da vi hentede ham fik vi mad med til jeg ved ikke hvor længe, tæppe som hans mor lugtede af, og det bedste af det hele fik vi en bog hvori der var samlet alt materiale om vores lille dreng, og al information og hvad der ellers er værd at vide om alt mht. racen. Og selvfølge med beskeden om at vi altid kan ringe/maile hvis vi har spørgsmål.

Det er simpelthen hvad jeg kalder den mest professionelle, kærlige og hengivne opdrætter jeg nogensinde har mødt!

Det skal hun have kredit for, så jeg måtte lige af med min glæde over at der stadig findes seriøse og dygtige opdrættere som vil deres hunde det bedste!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må lige dele ros ud! :-)
Kommentér på:
Må lige dele ros ud! :-)

Annonce