{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Lira skal lære at være en hund... {{forumTopicSubject}}

Vi har et mindre luksus problem med vores lille prinsesse. Hun er jo som sagt taget hjem fra et internat i Spanien, hvor hun har været gadehund.
Sagen er bare den, at hun hverken vil lege m legetøj eller have lækre hundeguffer, griseører mv.
Hun spiser sin Hills vi har købt til hende og er rigtig glad for kød. Frikadeller, skinke osv osv. Men når det kommer til kødben, bidestænger, kalkben, griseører osv, virker det som om hun ikke aner, hvad hun skal stille op med det. Hun virker til at hun synes det er enormt lækkert at lugte til - men det er det. Hun vil end ikke tage noget af det i munden.
Hmmm er der mon noget vi kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lira skal lære at være en hund...
  • #1   29. apr 2006 En gadehund er vant til sit eget territorium og afpatruljerer flere km. hver dag. Nu får den sin mad serveret og alt er vendt helt omkring. Det tager nok nogen tid før den vænner sig til det nye liv. Du må fodre den på græs elelr i aktivitetsbolde og kugler, så der bruges noget krudt på af spise. jeg ville kontakte de adoptions steder hvor disse hunde kommer fra. de sidder inde med en hulens masse erfaringer om dette emne. Held og lykke med den.

  • #2   29. apr 2006 Hvad med at smøre det ind i frikadelle eller lidt leverpostej, hvad hun nu godt kan lide og se om det kan friste hende smiley

  • #3   29. apr 2006 Tak for nogle super gode indlæg og svar og hurtig respons! Det viste sig med et griseøre, at hun kom m op i sofaen, som hun nogen gange får lov til. Så lod vi som om vi spiste af øret og det smagte sååå godt.. Vi smaskede løs. Og mens vi så holdt i det, fik hun lov at snuse.. så forsøgte hun at bide let og nu ligger hun og gumler løs og knurrede for første gang, fordi vi ik måtte tage øret! hehe.. hun er lærenem!!!

  • #4   30. apr 2006 hmm.. bare min mening, men jeg ville aldrig lade min hund knurre fordi den havde noget som jeg ikke måtte tage... det skal være sådan at jeg kan tage det fra dem når jeg vil, hvis den nu havde fået fat i noget farligt og knurrede fordi den ikke ville af med det, så kunne du ikke tage det fra den.... min mening, hva mener andre..?

  • #5   30. apr 2006 Den må selvfølgelig gerne passe på sine ting, men det skal være til en vis grænse...

Kommentér på:
Lira skal lære at være en hund...

Annonce