7.687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Taste of the wild-hundefoder Taste of the wild-hundefoder

Nogen herinde, der har erfaring med det?

Har lige fået prøver hjem på alle Wolfsblut samt taste of the wild i bison, and og laks. Pillestr mæssigt passer taste of the wild fint til mine chier, hvor alle varianter af Wolfsblut´en er store. Så tænkte hvis nu taste of the wild er et lige så godt foder som wolfsblut, så kunne jeg jo købe det. Udfra deklaration synes jeg det ser ok ud... men er ik nogen ernæringsekspert. Så håbede nogle herinde fra ville give deres besyv med.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Taste of the wild-hundefoder
  • #1   31. aug 2010 Jeg har ikke personlig erfaring med det, men jeg kan huske, at der var en herinde, der påpegede, at nogle af Taste of the Wild's fodertyper indeholder rigtig meget kartoffel, i og med kartoffel er delt op i flere forskellige navne.

Indholdet er derfor meget højere, end det tilsyneladende ser ud til..

• #2   31. aug 2010 Hanne. Hvordan filan har du fået prøver på Wolfsblut? Har du købt prøverne eller fået dem?

• #3   31. aug 2010 Danielle: Ja kan godt se de 2 af varianterne ik ser helt så godt ud som den med Bison og vildt. Her er deklarationen på den variant:

Ingredienser:

Bisonkød (11,28%), hjortekød (10,6%), lammekød (10%), fjerkræ (10%), æg (10%), søde kartofler (10%), ærter (10%), kartofler (10%), rapsolie (8,8%), grillet bisonkød (3%), grillet elgkød (3%), naturlige smagsstoffer (1,5%), fiskemel, kolinklorid, tørret julesalatrod, tomater, blåbær, hindbær, Yucca schidigera ekstrakt, tørret gæringsprodukter af Enterococcus faecium, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei, Lactobacillus plantarum, tørret Trichoderma ekstrakt longibrachiatum gæring, vitamin E supplement, jern protein, zink protein, kobber protein, jernsulfat, zinksulfat, kobbersulfat, kaliumjodid, tiaminmononitrat (vitamin B1), mangan protein, manganoxid, ascorbinsyre, vitamin A supplement, biotin, kalciumpantotenat, mangan sulfat, natriumselenit, pyridoxinhydroklorid (vitamin B6), vitamin B12, riboflavin (vitamin B2), D-vitamin, folsyre. Næringsanalyse Råprotein 32,0% Råfedt 18,0% Råfibre 3,0% Vand 10% Zink 150 mg/kg Selen 0,4 mg/kg Vitamin E 150 IE/kg Omega-6 fedtsyrer 2,8% Omega-3 fedtsyrer 0,3%

Ser det ok ud eller skal jeg kigge videre?

Line: Jeg har købt de 5 vrianter af Wolfsblut, som jeg manglede samt 3 varianter af Taste of the wild.... det er kun 100 gr prøver af hver enkelt... men det var mere for at se pille str... har købt dem på foderxpressen... de kostede 5,- stk plus man lige skal købe noget andet ved siden af... lol... købte bare lidt marvben.

• #4   31. aug 2010 Umiddelbart ser det jo helt okay ud, men jeg hænger mig alligevel i, at der står søde kartofler 10% og kartofler 10%.. Dvs 20% kartofler alt i alt, og derfor burde det stå som første ingrediens

• #5   31. aug 2010 Hmm.. Jeg har nemlig ikke kunne finde prøver fra wolfsblut, wille nemlig gerne have Jamie over på det.. Men ikke før jeg kan få fat i nogle prøve pakker af en eller anden art, for hun er sku så kræsen.. Møg husky! smiley

• #6   31. aug 2010 Danielle: Søde kartofler er det ik Jams eller hva dælen de hedder... altså de der stivelsesfattige kartofler man gerne må spise, når man er på skrump?
    Du ville ik selv fodre med det fodre her?

Synes dælme det er en jungle... man vil jo gerne ha ens dyr får et godt foder...

• #7   31. aug 2010 Jungle ja.. Man skal nærmest være uddannet inden for dyrefoder for at kunne finde rundt i det efterhånden.. Lidt belastende.. smiley

• #8   31. aug 2010 Hanne R

Jo, det kan godt tænkes, at det er en anden form for kulhydrat smiley

Og jo, jeg tror såmænd godt jeg kunne finde på, at fodre med det, hvis min hund ikke var i stand til at tygge wolfsblut pillerne

Men ja. Det er en jungle uden lige! Jeg bliver helt skræmt, når jeg tænker på, hvor mange fodermærker jeg efterhånden har haft fingrene i, i forsøget på at finde det rigtige

• #9   31. aug 2010 Line
    eftersigende skulle mange kræsne hunde være glad for den variant af wolfsblut wild pacific, det virkede i hvert fald på min hyper kræsne hund.
    jeg blev rådet af forhandleren til at vælge den variant når nu jeg havde en kræsen hund

• #10   31. aug 2010 Jeg har prøvet det et kort øjeblik, men min hund er alt for kræsen..

Han åd det med velbehag den første dag, men så gik den heller ikke længere.

Jeg er vant til at blive "skuffet" og vende tilbage til det vante foder (Nutra Nuggets med lam), det spiser han nemlig NÆSTEN uden noget lækkert på =)

• #11   31. aug 2010 Stupid Lamb - jeg har samme problem som Nina.. Jamie spiser også helt vildt når det er nyt, men kun første gang også er det bare ikke spændende mere.. Lige pt kører jeg på Royal Canin, synes bare ikke at hendes pels er optilmal flot på det foder, men det er det eneste hun gider at spise sådan nogen lunde..

• #12   31. aug 2010 Hvis der er nogle der påtænker at købe det, så har zooplus fået det på vare lager. Man spare mange penge, selv når man regner portoen med.

• #13   31. aug 2010 Line
    Sådan har link også været lige indtil dette foder, og vi har prøvet meget

• Susie B
    Susie B Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #14   9. feb 2016 TOTW passe kanon til fransk bulldog min elsker dem . Og så skifter vi smagen - fisk elsker de mest

Kommentér på:
Taste of the wild-hundefoder

Annonce