Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myggestik
  • #1   31. aug 2010 Min Simmer reagerede også sådan , men han blev " kun " bidt i ansigtet og der hævede han så meget op , at han blev helt skæv og havde hænge øjelåg.

Det var også væk dagen efter

men hold op det ser voldsomt ud på Rocko

• #2   31. aug 2010 Stakkelse Simmer og så lige i ansigtet..
    Ja det er voldsomt men heldigvis virker det ikke som om det klør, selvom der er over 20 myggestik.

• #3   31. aug 2010 Hold da op! Det ser vildt ud. Har aldrig set sådan på en hund, men hvorfor skulle de ikke også kunne hæve op, der er jo også forskel på os hvordan vi reagere på de dumme myggestik.

• #4   31. aug 2010 Det var da HELT vildt. Du har brug for at få nogle antihistiamin til ham hos dyrlægen, så du næste gang kan give ham når han får så kraftige symptomer.

• #5   1. sep 2010 Nu er det ikke første gang jeg ser det på ham, han havde det også da vi var i sommerhus, men der sprøjtede vi ham med citron og det hjalp. Herhjemme har problemet bare ikke været, før igår aftens og i morgens men der hjalp citron ikke lige.

Gitte h... Jeg vil ikke bare give ham piller, det klør ikke på ham, og de er væk nogen timmer efter. Men snakker med dyrlægen om det, men er ret sikker på han ikke behøves noget for det.

• #6   1. sep 2010 Mie

Det har ikke noget med kløen at gøre, men pludselig en dag kan du risikere et Anafylaktisk shock og så er det altså rimeligt alvorligt. Antihistiamin er HELT uskadeligt for hunde. Men prøv at snakke med dyrlægen om det.

• #7   1. sep 2010 Gitte.. Nu jeg ikke inde i det overhoved, men jeg skal vel ikke til at give ham piller hver gang han får et myggestik, for at han måske en dag går i chok? Eller er det til hvis han skulle gå i anafylaktisk chok?

• #8   1. sep 2010 Sådan reagerer Basse også altid.
    Hun er ikke mærket af det, og det er væk dagen efter..

Jeg tror det ses meget tydeligere på de korthårede slanke hunde, og så reagerer hundene forskelligt, ligesom vi mennesker gør..

• #9   1. sep 2010 Nej selfølgelig ikke ved et enkelt myggestik, men når han bliver så voldsomt stukket næste gang og du kan se at der kommer de hævelser i huden - det er der der er fare for chok.

• #10   1. sep 2010 Gitte nu er det jo at han ser sån ud efter hver gå tur, når der er mange myg. Men snakker med dyrlægen, tak for svar.

• #11   1. sep 2010 Så længe han ikke hæver op steder hvor det kan genere vejrtrækning, ville jeg ikke være bekymret.

Som sagt reagerer Basse på nøjagtig samme måde..

• #12   1. sep 2010 Anja er heller ikke bekymret som sån, og nu er denne sommer snart slut, men ville være rart hvis man kunne finde en løsning til næste år. Så han ikke skal ædes sån af myg.

Kommentér på:
Myggestik

Annonce