878 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

hundemad ordning hundemad ordning

Hej. hvis der er nogen der er interesserede i en hundemads ordning, så man spare lidt penge, så skriv en PM til mig. Vi har en ordning med olivers, og kan give 20 % på alt i butikken. Maden kan afhentes i enten københavn eller odense, og der bliver bestilt hjem ca. hver 3 måned. Vi er indtil nu ca. 30 hunde i alt.

Vi har valgt olivers produkter, da vi fandt frem til at det er det bedste mad man kan få til hunden. (har vundet over Hills osv i forbrugertest)

pris = 330 kr for adult 13 kg. (normal pris 409 kr)

læs mere på olivers.dk hvis i vil vide mere om produktet. Ellers skriv til mig i PM.

Mvh Andreas

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundemad ordning
  • #1   5. sep 2010 Jeg ville heller ikke dømme det som det bedste, det er okay til prisen. Men absolut ikke det bedste, da ingen af mine drenge fungerede optimalt på det.

• #2   5. sep 2010 det kan du tro de er smiley prøv at gå ind og læs om det:) Jeg skiftede fra hills, da jeg fik læst mig frem til at Olivers er det bedste:) Men ja, der er mange fine produkter, og det er vel smag og behag.

• #3   5. sep 2010 Jeg synes, det er en fin ordning, hvis andre bruger det nævnte foder.

Jeg har også den holdning, at intet foder er det bedste - det handler om, at finde det bedste foder, som PASSER til sin hund. Vi prøvede på et tidspunkt at skifte foder (ikke til Olivers), og det var ikke nogen succes overhoevedet. Vi kører på Royal Canin, fordi det er det produkt vores hund trives bedst på :o) Så ja, det er en smagssag :o)

• #4   5. sep 2010 de har lige lavet en masse om på Olivers, og der er kommet nogle bedre produkter i det. Jeg syntes Hills er pumpet alt for meget op i pris, og dem der stadig køber mad hos lægen vil jeg sige bliver snydt godt og grundigt.

Kender ikke så meget til de "ukendte" produkter, men man skal sku være opmærksom på hvad man køber:)

• #5   5. sep 2010 Fin ordning, vil dog heller ikke kalde det det bedste :O)

Bruger selv Wolfsblut, det bedste foder jeg nogensinde har prøvet til min hund.

• #6   5. sep 2010 min mops stor trives på Olivers som hun ikke har gjort på rc og andre produkter, så kan kun være enig i at det er et fantastisk produkt smiley
    Men som skrevet så er det der er godt for den ene hund ikke altid godt for den anden hund..

• #7   5. sep 2010 Luksus> Hvem har kåret Orijen til det? smiley

• #8   5. sep 2010 mopseejer R. Jeg er helt enig, men er selv fantastisk glad for det:) Dette forum heller ikke oprettet for at sige hvad man selv syntes er bedst. For vi har nok alle en forskellig holdning:) det var mest for at give et godt tilbud til folk som var træt af de høje priser:)

• #9   5. sep 2010 Daisys mave kunne ikke tåle orijen, så i vores verden er det ikke det bedste *GG*
    Lige nu får hun nutra gold som er et af de billige mærker og det fungerer hun super på.

• #10   5. sep 2010 Andreas T: Du skriver:
    "det kan du tro de er smiley prøv at gå ind og læs om det:) Jeg skiftede fra hills, da jeg fik læst mig frem til at Olivers er det bedste:) "

Altså, man ka jo ikk læse sig frem til at et produkt er det bedste. Eller jo, det ka man godt, for det siger de jo næsten allesammen om deres egne produkter.
    Men bare fordi at Olivers er det bedste for jer, betyder det jo ikk at det er det bedste for alle.
    RC mener jo oss de har det bedste produkt, men det der kom ud af vores hvalp var tit så tyndt at det ikk ku samles op. Altså, var det jo ikk det bedste produkt. smiley

Men super godt tilbud til dem der er interesseret smiley

• #11   5. sep 2010 A&D- enzo SBT, beklager hvis du føler dig trådt på!!! Hvis du læser længere nede, så skriver jeg også, at dette fosrumindlæg ikke er sat ind for at diskutere hvilket foder der er bedst, men for at give folk et godt tilbud. Olivers vand en forbrugertest over hills og allle de andre for nogle år tilbage, så helt varm luft er det nu ikke. Men nok om det, jeg mener dette er bedst, ellers ville jeg ikke anbefale det til andre, for dette er ingen pengeforretning, men en ordning der gør jeg også selv får billigt mad.

Og jo jeg syntes man kan læse sig lang klogere på de forskellige produkter, dog er der mange produkter der ikke kan holde hvad de skriver - enig!

Men dem der syntes Olivers er en ringe produkt, de behøver ikke henvende sig i dette forrum indlæg, for så har det åbenbart ingen interesse for jer.

• #12   5. sep 2010 Men også flot at du vælger at tage halvdelen af det jeg skriver, frem for den sidste linje som understreger at det er min mening. "Men ja, der er mange fine produkter, og det er vel smag og behag." smiley

• #13   6. sep 2010 "beklager hvis du føler dig trådt på!!! "
    -Øhh HVAD? Hvordan får du lige det hevet frem af det jeg skriver?

"Men nok om det, jeg mener dette er bedst, ellers ville jeg ikke anbefale det til andre"
    -Lige præcis hvad jeg ville have dig til at skrive fra starten. DU mener det er det bedste, men der er ikk nogle beviser for at det er det bedste for alle, tværtimod.

"Og jo jeg syntes man kan læse sig lang klogere på de forskellige produkter"
    -Enig, men man ka ikk læse om det er godt for ens hund, det ka man kun afgøre ved at give det til hunden!!

"Men dem der syntes Olivers er en ringe produkt, de behøver ikke henvende sig i dette forrum indlæg, for så har det åbenbart ingen interesse for jer."
    - Jeg har ingen steder skrevet at det er et ringe produkt, hvordan sku jeg kunne vide det når jeg ikk har prøvet det?

"Men også flot at du vælger at tage halvdelen af det jeg skriver, frem for den sidste linje som understreger at det er min mening. "Men ja, der er mange fine produkter, og det er vel smag og behag." smiley "

-Jeg vælger at svare på det stykke fordi du ligefrem fortæller folk at det er det bedste produkt, fordi at det ka man læse sig frem til. Du ka fortælle folk at det er det bedste produkt for de hunde i jeres ordning, men ikk at det er det bedste foder.

• #15   6. sep 2010 A&D - enzo; lad os glemme denne diskussion!

Palle p, Jeg siger jo tak:)

• #16   6. sep 2010 hvis der er flere der er interesserede, så kan jeg findes på nummeret 28706434. Mvh andreas

Kommentér på:
hundemad ordning

Annonce