hundemad ordning hundemad ordning
Hej. hvis der er nogen der er interesserede i en hundemads ordning, så man spare lidt penge, så skriv en PM til mig. Vi har en ordning med olivers, og kan give 20 % på alt i butikken. Maden kan afhentes i enten københavn eller odense, og der bliver bestilt hjem ca. hver 3 måned. Vi er indtil nu ca. 30 hunde i alt.
Vi har valgt olivers produkter, da vi fandt frem til at det er det bedste mad man kan få til hunden. (har vundet over Hills osv i forbrugertest)
pris = 330 kr for adult 13 kg. (normal pris 409 kr)
læs mere på olivers.dk hvis i vil vide mere om produktet. Ellers skriv til mig i PM.
Mvh Andreas
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.215
sep 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 7
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 580
Jeg har også den holdning, at intet foder er det bedste - det handler om, at finde det bedste foder, som PASSER til sin hund. Vi prøvede på et tidspunkt at skifte foder (ikke til Olivers), og det var ikke nogen succes overhoevedet. Vi kører på Royal Canin, fordi det er det produkt vores hund trives bedst på :o) Så ja, det er en smagssag :o)
sep 2010
Kender ikke så meget til de "ukendte" produkter, men man skal sku være opmærksom på hvad man køber:)
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.011
Bruger selv Wolfsblut, det bedste foder jeg nogensinde har prøvet til min hund.
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
Men som skrevet så er det der er godt for den ene hund ikke altid godt for den anden hund..
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.902
sep 2010
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Lige nu får hun nutra gold som er et af de billige mærker og det fungerer hun super på.
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.099
"det kan du tro de er
Altså, man ka jo ikk læse sig frem til at et produkt er det bedste. Eller jo, det ka man godt, for det siger de jo næsten allesammen om deres egne produkter.
Men bare fordi at Olivers er det bedste for jer, betyder det jo ikk at det er det bedste for alle.
RC mener jo oss de har det bedste produkt, men det der kom ud af vores hvalp var tit så tyndt at det ikk ku samles op. Altså, var det jo ikk det bedste produkt.
Men super godt tilbud til dem der er interesseret
sep 2010
Og jo jeg syntes man kan læse sig lang klogere på de forskellige produkter, dog er der mange produkter der ikke kan holde hvad de skriver - enig!
Men dem der syntes Olivers er en ringe produkt, de behøver ikke henvende sig i dette forrum indlæg, for så har det åbenbart ingen interesse for jer.
sep 2010
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.099
-Øhh HVAD? Hvordan får du lige det hevet frem af det jeg skriver?
"Men nok om det, jeg mener dette er bedst, ellers ville jeg ikke anbefale det til andre"
-Lige præcis hvad jeg ville have dig til at skrive fra starten. DU mener det er det bedste, men der er ikk nogle beviser for at det er det bedste for alle, tværtimod.
"Og jo jeg syntes man kan læse sig lang klogere på de forskellige produkter"
-Enig, men man ka ikk læse om det er godt for ens hund, det ka man kun afgøre ved at give det til hunden!!
"Men dem der syntes Olivers er en ringe produkt, de behøver ikke henvende sig i dette forrum indlæg, for så har det åbenbart ingen interesse for jer."
- Jeg har ingen steder skrevet at det er et ringe produkt, hvordan sku jeg kunne vide det når jeg ikk har prøvet det?
"Men også flot at du vælger at tage halvdelen af det jeg skriver, frem for den sidste linje som understreger at det er min mening. "Men ja, der er mange fine produkter, og det er vel smag og behag."
-Jeg vælger at svare på det stykke fordi du ligefrem fortæller folk at det er det bedste produkt, fordi at det ka man læse sig frem til. Du ka fortælle folk at det er det bedste produkt for de hunde i jeres ordning, men ikk at det er det bedste foder.
sep 2010
Palle p, Jeg siger jo tak:)
sep 2010
hundemad ordning