{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Agressiv JRT {{forumTopicSubject}}

Nu er det ikke zico det gælder..han elsker nemlig alt og alle..ja lige bortset fra mænd,

Men altså jeg har en veninde som er på udkig efter ny hund da hun måtte avlive sin irske terrier for 3 uger siden, og hendes anden irske er ensom

Så igår fant hun en anonce om en 6 år gammel jack russel som skulle gis vær pga for lidt tid. Hun snakker lenge med ejeren og de bestemmer at han skulle komme med den idag efter kl 22

Så idag for hun afvide at hunden har dræpt 2 katte og flere hunde og angrepet en rotweiler forrige uge som fik ødelagt ansiktet!! Hun har nu sagt hun ikke vil ha hunden da hun udover at ha en hund fra før også har katte og marsvin.

Men altså er der nogen der ude som ved om rasen har for seg å være så agressiv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agressiv JRT
  • #2   6. sep 2010 Jeg har hvertfald tenkt at spørre hende om hun vil passe zico mens jeg er i danmark så kan hun jo finde ud af om en jack er hund hun vil ha

  • #3   6. sep 2010 En JR er en lille potent jagthund og små dyr som marsvin, kaniner og evt. katte kan godt tænde det instinkt, hvis hunden får lov, men derudover er det en rigtig dejlig race. Og med den rette aktivering og træning har man, som du jo selv ved en super sjov og dygtig hund.

    Den omtalte hund mener jeg har helt andre problemer end hvad der ligger naturligt for racen. Det bedste for den hund, når man også tager alderen i betragtning, er en aflivning.

    Jeg synes det lyder som en super ide at lade hende passe din hund, så hun ikke p.g.a. en enkelt problemhund dømmer racen ud fra det.


  • #4   6. sep 2010 Har den dræbt flere hunde og 2 katte og lever stadigt??? Er målløs! :oO

  • #5   6. sep 2010 Kender en del jrt'er, det er rigtigt de er jagthunde eller har instinktet. Men som flere siger med den rette træning og aktivering, får man da en rigtig dejlig hund.
    Men den omtalte hund mener jeg også burde aflives...

    Men den ka som en anden skriver ha smerter.


  • #6   8. sep 2010 Alle hunde har forskellig personlighed også.
    man kan ikke forklare adfærd kun udfra en race.

    Personligheden og ikke mindst opdragelsen/miljøet spiller en kæmpe rolle.


Kommentér på:
Agressiv JRT

Annonce