{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

min hvalp er altså lidt fed {{forumTopicSubject}}

Vi skiftede foder til " Hill s " , for 6 uger siden . og har fulgt vejledningen bag på , der siger 500 g . om dagen for hvalpe på 5- 7 mdr. på 20 - 30 kg ..

hun har da fået sine leverpostej mader , ind i mellem , men kun 2 gange om ugen og 1 skive . Hun har dog heller ikke gidet spise sin mad op ..

Nu sås vi med vores venner med hunde , og de grinet altså lidt af hende .

Hun er ikke voldsom fed altså , men kan ikke mærke hendes riben , ved mindre man trykker lidt til .

Hun er jo ikke færdig med at vokse . da hun er 7mdr .

har i dag kun giver hende ca. 250 g. mdr og hun har ikke brokkede sig , men for første gang spist op.

Hun får puppy 1 hill s foder , mpåske vi bare sku købe til voksen hunde .

Har det altså lidt skidt med hun faktisk er lidt fed .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hvalp er altså lidt fed
  • #1   6. sep 2010 I skal slet ikke tænke på voksenhunde foder endnu. Det vigtig for hendes knogler og muskelopbygning at hun får hvalpe foder men prøv evt. et skift til noget andet hvalpe foder og måske lidt mere motion?

• #2   6. sep 2010 hvor meget tørfoder giver i ca i vægt i forhold til hundens vægt ? hun er ikke fed fed , men hun er bestemt ikke så slank som vores vens schæfer han , på ca samme alder . derfor vi opdagede hun ikke er så slank som hun nok burde , hun er 7 mdr. 25 kg 58 cm skulder høj

• #3   6. sep 2010 Line: Det kommer helt an på foderet ved nogen foder typer skal man give meget foder for at hunden får dækket sit næringsbehov ved andre skal de ikke have så meget. Synes nu ikke hun lyder fed

• #4   6. sep 2010 Er da glad for du ikke syntes hun lyder så fed . men der var bare meget stor forskel i størrlsen på vores vens schæfer han , som man tydelig kan se riben og lign på. så blev noget overraskede , over om hun virkelig er så fed

• #5   6. sep 2010 Der er forskel på hvordan hunde vokser. Synes ikke i skal bekymre jer om det hun er bare en hvalp der har vokseværk. Men giv hende lidt mere motion måske.

• #6   6. sep 2010 vi prøver med lidt ekstra lange ture og løbe mere efter boldte smiley .

• #7   6. sep 2010 Har lige set albummet Nila og på det ene billede vil jeg sige hun måske ser lidt fed ud. Men hvor meget motion får hun? Sæt hende evt. ned på 400 g om dagen. 250 er i underkanten

• #8   6. sep 2010 Fodervejledningen er kun en vejledning og jeg har endnu ikke oplevet at nogen af mine hunde har spist den anbefalede fodermængde. Jo, Lia kunne sikkert godt, men så ville dyrlægen næppe have sagt at hun var i perfekt foderstand sidst vi var til årlig vaccination og kontrol. smiley

Jeg bruger altid den med at mærke efter og justere så fodermængden på øjemål derefter.

• #9   7. sep 2010 hun har de sidste 2 dage fået 300 g i stedet for 500 g . og hun virker helt tilfreds , og går ikke og sulter , så prøver lige de 300 g. denne uge ud og ser så .

Kommentér på:
min hvalp er altså lidt fed

Annonce