3.961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dyrlæge - Randers og omegn Dyrlæge - Randers og omegn

Hejsa

Vi er nytilflyttere her i Jylland, og vores ene hund har fået "dårligt øre" ligner øremider, og så klør hun i det hele tiden så det ser forfærdeligt ud.
Vi skal derfor bruge en dyrlæge herovre... nogen der kan anbefale en rigtig dygtig dyrlæge, uden at de tager overpriser for det?

Vi bor i Assentoft, så det skal være i Randers og så i egnene syd-øst herfor helst.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge - Randers og omegn
  • #1   7. sep 2010 Kettners Bulldog:
    Jeg kan kun komme med mine varmeste anbefalinger til Randers Dyrehospital - det ligger godt nok i det nordlige randers. Men de har været yderst professionelle og meget flexible, når vi har været der.
    Se evt. deres hjemmeside på www.randersdyrehospital.dk - der kan du også skrive en email til dyrlægen! :o)

• #2   7. sep 2010 Kan varmt anbefale både randers og langå dyrehospital smiley

• #7   7. sep 2010 Jeg kan kun anbefale Langå Dyrehospital.
    De er SÅ søde dernede....

• #8   7. sep 2010 Tusinde tak for jeres svar. Vi har nu kontaktet Randers Dyrehospital og er lige komemt hjem derfra.
    Virkelig søde mennesker. Vi kom ind mellem 2 tider, så de havde faktisk slet ikek tid til os, men da det var akut med hende blev hun presset ind.
    Som Osar og Dennis siger, så har de virkelig god tid til en - selvom de overhoved ikke ahr tid... Ham vi var inde hos gjorde meget ud af at fortælle mig om hvorfor og hvordan med hendes øre, og hvad der ville kunne ske i fremtiden hvis det blev ved at komme igen.

• #9   7. sep 2010 Kettners Bulldogs:
    Det har været Karl Ole I har været inde ved - virkelig en dygtig dyrlæge!
    Som du selv er inde på, så gør han virkelig meget ud af at forklare hvad det er, der sker når der er noget galt med vores elskede dyr!
    :o)

• #11   8. sep 2010 Nej, det er en fin lille tur.
    Inden vi flyttede til Jylland kørte vi 40min hver gang vi skulle til dyrlægen - hver vej. Men vi var glade for ham vi havde, og derfor kørte vi gerne den tur. Så et lille smut til Randers er jo ingenting..

• #12   8. sep 2010 Oskar og Dennis:
    Vi kommer altid hos Lone - hun er fantastisk.. hun behandler også min venindes to engelske bulldogs - så det er rart at det er nogle, der ved hvad de snakker om :o)

Kommentér på:
Dyrlæge - Randers og omegn

Annonce