570 visninger
|
Oprettet:
Klargøring af Chihauhau til udstilling {{forumTopicSubject}}
Er der nogle garvede udstillere som kan komme med lidt tips angende klargøring af korthårs chihauhau til udstilling.
Vi skal afsted for første gang på DKK udstilling - og jeg er helt lost hvad angår klargøringen.
Hvornr skal hun vaskes for at pelsen er optimal på dagen? er der nogle specielle plejemidler jeg skal indkøbe der ville være gode at anvende? og hvor kan de købes henne?
Alle tips modtages gerne
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 671
Så må vi se om jeg kan finde ud af det hele, har aldrig prøvet det før så kommer nok til at fise snotforvirret rundt gggg
Hun skulle have været vist af en som har forstand på det her første gang så jeg kunne se hvordan det hele foregik, men det ser desværre ud somom at jeg er blevet brændt af.... så må jeg jo selv klare det
maj 2004
Men havde nu været rart hvis der havde fulgt en brugsanvisning med programmet fra DKK gggg
Jeg tager det hele med et smil, det er ganske enkelt bare et forsøg vi gør os, og for at have det sjovt. Det er hendes første gang på udstilling så hun vil sikkert kravle hen af gulvet og rende rundt med halen under maven. Men det bliver jo nok bare en vanesag
sep 2010
Følger: 1 Hunde: 4 Svar: 11
Første udstilling er altid den værste!
Er selv nybegynder på dette område:
Tjek ud hvad de andre gør......
Slap af så du ikke stresser din hund!
Gå med hende stille og roligt i ringen og ros hende meget.
Og husk der er altid andre udstillinger...........
man lærer en hel del ved at være der.....
Pøj pøj med det! Krydser alt hvad der kan krydses;-)
maj 2004
Klargøring af Chihauhau til udstilling