{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Klargøring af Chihauhau til udstilling {{forumTopicSubject}}

Er der nogle garvede udstillere som kan komme med lidt tips angende klargøring af korthårs chihauhau til udstilling.

Vi skal afsted for første gang på DKK udstilling - og jeg er helt lost hvad angår klargøringen.

Hvornr skal hun vaskes for at pelsen er optimal på dagen? er der nogle specielle plejemidler jeg skal indkøbe der ville være gode at anvende? og hvor kan de købes henne?
Alle tips modtages gerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klargøring af Chihauhau til udstilling
  • #1   11. sep 2010 ok tak for svar - nu mangler jeg bare at få opstillingen på plads, vi har øvet og øvet smiley

Så må vi se om jeg kan finde ud af det hele, har aldrig prøvet det før så kommer nok til at fise snotforvirret rundt gggg

Hun skulle have været vist af en som har forstand på det her første gang så jeg kunne se hvordan det hele foregik, men det ser desværre ud somom at jeg er blevet brændt af.... så må jeg jo selv klare det smiley

• #2   11. sep 2010 Charlotte: he he det vil jeg bestemt gøre, kan jo håbe jeg skal ind som den sidste så jeg kan forsøge at efterligne de andre ggg

Men havde nu været rart hvis der havde fulgt en brugsanvisning med programmet fra DKK gggg

Jeg tager det hele med et smil, det er ganske enkelt bare et forsøg vi gør os, og for at have det sjovt. Det er hendes første gang på udstilling så hun vil sikkert kravle hen af gulvet og rende rundt med halen under maven. Men det bliver jo nok bare en vanesag smiley øvelse gør mester som man siger ggg

• Maj-Britt A
    Maj-Britt A Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Hunde: 4 Svar: 11
    #3   13. sep 2010 Hej Monica

Første udstilling er altid den værste!
    Er selv nybegynder på dette område:
    Tjek ud hvad de andre gør......
    Slap af så du ikke stresser din hund!
    Gå med hende stille og roligt i ringen og ros hende meget.
    Og husk der er altid andre udstillinger...........
    man lærer en hel del ved at være der.....
    Pøj pøj med det! Krydser alt hvad der kan krydses;-)

• #4   14. sep 2010 Majbritt - mange tak for det smiley jeg prøver at slappe af ggg

Kommentér på:
Klargøring af Chihauhau til udstilling

Annonce