{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.079 visninger | Oprettet:

Asnæs Dyrehospital {{forumTopicSubject}}

er der nogen som kennel dette dyrehospital..
Det ligger lige ved siden af der hvor vi flytte hen, men det gør Snertinge dyrehospital også, og der har jeg hørt folk er godt tilfredse.. men hvis nu nogen kendte Asnæs dyrehospital, så er det jo nemmere at tage derovre, der er trodsalt 18km til snerting dyrehospital...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Asnæs Dyrehospital
  • #1   11. sep 2010 okay, vil du forklare hvorfor evt PB ?

• #3   11. sep 2010 Jeg bruger Asnæs dyrehospital og er udemærket tilfreds.
    Jeg "bruger" Vibeke og hende er jeg meget glad for.
    Jeg har også hørt meget godt om Stine.
    Jeg får rabat, når jeg har begge tøser med.
    Jeg fik tre hvalpe chippet, vaccineret, sundhedscheck osv. for 2.000 kr.

• #4   11. sep 2010 Charlotte - det var da ellers noget af en pris!

• #6   11. sep 2010 Har været på snertinge 1 gang med min den lille,han havde fået en reft i mundvigen og jeg var ikke imponeret...hun var sku lidt mærkelig hun stod nærmest bare og kløede sig i håret og sagde...ja jo man kunne da godt sætte et par sting ( pause mens hun bare kiggede på mig) men det er jo lidt tæt på tænderne(klør sig i håret igen) man kunne jo osse bare vente et par dage og se om det ikke lukker sig..( pause igen) hvis man skulle stææte et par sting så skal der snor rundt om tænderne og det er noget rod og ja jo det kunne man da godt...jesus cristus ..og så kostede det lige under 800 kr...

• #7   11. sep 2010 Vi bruger Snertinge når det er de mere alvorlige ting smiley fik taget røngten af Mario deroppe, og det blev da kun 1700, for ryg, hofter, albuer og skuldreblade smiley men bruge dem kun til de alvorlige ting, da jeg ved de har styr på tingene deroppe smiley Asnæs der har jeg kun været for at købe sko til Mario, men har også kun hørt godt om dem smiley Normalt bruge vi Grevinge, for hun har altid haft Mario, og hun er god til at give rabat smiley

• #8   11. sep 2010 Er jeg den eneste der har indtryk af at lige meget hvilken dyrlæge man bruger så har de forskellige priser hver gang?? smiley

Groft sagt selvfølgelig.. Men jeg skal da lige love for at der er en branche hvor man kan prutte om prisen..

• #9   11. sep 2010 Min hund fik knækket sin ulveklo.
    Vibeke fra Asnæs dyre hospital (Odsherred dyrehospital) fik "hevet" den af uden bedøvelse.
    Hun klippede også neglene, når vi nu var der alligevel, og jeg fik regningen på knap 150 kr.
    Jeg var ved at tabe kæben, jeg havde forventet en konsultation oven i prisen, men det var ikke tilfældet.
    Så ikke blot er de dygtige men også billige.

• #10   11. sep 2010 Okay, jamen mange tak for jeres svar, det har ændret mit syn meget, og jeg vil nu være tryg ved at bruge odsherred dyrehospital smiley

• #11   13. okt 2010 Jeg fik nys om denne tråd, så selvom den er halvgammel vil jeg lige give mit besyv med.
    Jeg bruger Stine i Asnæs. Hun er yderst informativ, og hun behandler små hunde med respekt, og overskrider ikke deres grænser (så godt man nu kan undgå det, når man er dyrlæge).
    Hun er heller ikke bange for at give god og grundig information pr. telefon, og er der noget hun er det mindste i tvivl om, er hun klar på en second opinion, i stedet for at begynde at gætte.
    Jeg er meget tryg ved hende.

• arddun a
    arddun a Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 9 Følgere: 9 Svar: 8
    #12   12. mar 2012 asnæs dyrehospital har kun ydet en super service overfor mig og mine hunde, jeg har intet at udsætte på dem

Kommentér på:
Asnæs Dyrehospital

Annonce