{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Og så blev han træt! {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige den anden tråd ang. daglig aktivitet (eller noget i den stil), og kom så til at tænke på vores dag i dag.
Milo får også mad på græs både morgen og aften, aktivitetsbold, 3x gåture og træning hver dag, men han bliver ikke træt som sådan.
I dag blev han træt!
Vi startede med børstning og mange godbidder (ellers vil han kun bide i børsten).
Dernæst negleklipning og trimning af hår under poterne og rundt om neglene - og self. masser af godbidder.
Afslutningsvis en masse portrætbilleder kombineret med træningsøvelser - og self. masser af godbidder.
Han er jo så lærenem, og rigtig rigtig fotogen, så vi har fået så flotte billeder.
Men så faldt han også pladask om bagefter og snork-boblede på ryggen i sofaen smiley
Og han er stadig træt.
Det må være en ny fremgangsmåde herefter dags haha.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og så blev han træt!
  • #1   12. sep 2010 Hahahahah Niiice smiley
    Nok fordi det er en ny slags dag eller hvad man skal kalde det smiley Noget han ikke er vant til !

    hvor er det sjovt smiley


  • #2   12. sep 2010 Dét tror jeg også! Alt det andet træning er så nemt for ham, og jeg når dårligt at sige kommandoen, eller lave håndtegnet, så gør han det.
    Det er fedt nok, meeen jeg skal nok snart til at finde på noget nyt han skal lære.
    Men det her tror jeg at vi skal prøve igen. Jeg har ikke set ham så træt siden han var lille haha. Og det er jo ekstra bonus med billederne.


Kommentér på:
Og så blev han træt!

Annonce