{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Vær hilset pandesniffere!! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er jo dedikeret pandesniffer.
Der findes ikke noget bedre end duften i panden på en hund.

Jeg har længe undret mig over, hvad det mon er ved DET sted, der er så skønt at sniffe til, og jeg tror sørme, jeg har fundet svaret.

Jeg har jo hvalp disse dage - en lille otteugers krudtugle, og SØRME, om ikke der gik en prås op for mig.
Da først kennellugten (som i øvrigt var temmelig beskeden denne gang) var gået af vapsen, så dukkede der en underfundig duft af PANDE op!

Hele denne lille vaps dufter simpelthen som himmerige, og jeg har nu fundet ud af, hvorfor panden er så tiltrækkende at dufte til - den dufter ganske enkelt at lille sød hvalp...

Arhmen altså...

Jeg vil nyde så længe det vare, at have en hel hund, der dufter så dejligt... ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vær hilset pandesniffere!!
  • #1   13. sep 2010 MMmmmmm dufter af hvalp!! Jeg ELSKER den duft!!

  • #2   13. sep 2010 Hehe jeg kan også godt lide at sniffe pande smiley ja de dufter sådan af den søde lille hvalp de var engang smiley

  • #5   13. sep 2010 JAAAA....jeg elsker også at begrave trynen i panden af min hund og tage et ordenligt snif.......

  • #6   13. sep 2010 Jaa, jeg vil æde min gamle hat på, at det vil vise sig at rigtig mange kan springe ud som pandesniffere - når vi lige er nogen, der er gået forrest *GGG*

    Helt almindelig - tusind tak :o)


  • #8   13. sep 2010 Jeg tror faktisk at der er ufatteligt mange herinde og rundt i det ganske danske land som nyder sig en god omgang snifferi. smiley

    Jeg er dog en af dem der absolut ikke nyder det. Jeg synes ikke at hunde lugter særlig godt, hverken i panden eller under de popcornslugtende poter. smiley

    Nu har jeg efterhånden overfaldet andres stakkels forsvarsløse hunde og taget en dyb snuser i panden af dem, for at se om det blot er lugten af min egen hund jeg ikke nyder, eller om det ganske enkelt er lugten af hund, og jeg må desværre erkende at jeg ikke nyder det på nogle som helst måder. smiley

    Tilgengæld har jeg så mange andre mærkelige ting jeg nyder, f.eks. at holde i pote med min hund hver morgen og aften og langsomt stryge min tommelfinger over hendes "tæer" indtil hun falder i søvn smiley


  • #10   13. sep 2010 Mmmmm.....hvalpeduft......
    Men jeg sniffer nu Igor i nakken. De to store sniffer jeg faktisk i panden. Har egentlig aldrig tænkt over det før. Det er bare så dejligt beroligende tror jeg.


  • #11   13. sep 2010 Så må jeg jo også hellere vedkende mig mit snifferi... Faktisk går vi hele familien og sniffer til stakkels Luna.. jeg troede egentlig, det var os, der var sære... Så tak CH for at gå forrest ;O) Og tillykke med vapsen din:)

  • #13   13. sep 2010 Hehe - jeg tænkte det nok *GG*

    Altså det der med at holde pote - det er jeg også VILD med. Det var noget der kom med Cassius - og det var faktisk det sidste jeg gjorde, da jeg sagde farvel til ham.

    Jeg glæder mig til at have en lidt fyldig pote at nulre igen ;o)
    Men jeg er naturligvis gået igang med at tilvænne lillemanden, det er klart *GG*

    Takker for lykønskningerne :o)


  • #14   13. sep 2010 *CH* !........tillykke med den dejlige lille hvalp....den der vel nok skøn ud!......men kan man allerede ane en begyndende slitage på dens pande eller?

  • #15   13. sep 2010 *CH* !

    NÅ...... fik du så den du gerne ville have ?..... den med " knæk-ørerne "..... jeg synes jeg kan se det er den.... den med de smukke øjne.... og den jeg også ville vælge...... weeee.... hvor er den nuttet... :O)


  • #16   13. sep 2010 Iøvrigt kunne jeg IKKE drømme om , at " sniffe " mine hunde i panden...... for jeg vil til gengæld blive overslikket i min mund og næse , hvis jeg gjorde det... og DET kan jeg ikke lide.... he he

  • #17   13. sep 2010
    Jeg tror det er som med nyfødte børn - duften appelere til vores beskyttertrang.... .-)


  • #18   13. sep 2010 NITTIB, jeps, vi fik den hvalp med, der også appelerede til os første gang vi så den ;o)

    Og han ER virkelig nuttet. Endnu da *GG*


  • #19   13. sep 2010 Jeg elsker også at begrave næsen i pelsen på min hund. Synes hun dufter så friskt og dejligt, og ikke kun i panden.

    CH - Tillykke med din lækre vaps smiley


Kommentér på:
Vær hilset pandesniffere!!

Annonce