{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

BARF og godbidder? {{forumTopicSubject}}

Nu står jeg og får den dejligeste hvalp hjem om 14 dage. Hun er fodret med rå-fodder (BARF) og det vil jeg fortsætte med. Nu er mit spørgsmål så:
Hvor/hvilken producet køber i jeres rå fodder hos.
Hvordan gør i med godbidder til hunden. Synes måske ikke jeg har lyst til at have råt kød i lommen og samtidigt har jeg behov for nogle lækr bidder til træning i klubben. Har hørt at man kan tørre noget af kødet i ovnen bare lidt så man ikke bliver feddet helt ind i kød snask. Men hvor længe og ved hvor høj temperatur skal det tørres?

Håber meget i kan hjælpe.
Vuff fra Fanny og Pernille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BARF og godbidder?
  • #1   14. sep 2010 Er det den kennel der ligger ved Hvidbjerg, Jegindø eller deromkring ?

Hun forhandler vidst barf, hvis jeg husker rigtigt.

De fleste BARF-forhandlere har BARF-guffere smiley

• #2   14. sep 2010 Der er mange slags godbidder du kan bruge uden at skulle tørre selv.. Man kan købe nogle kyllinge- eller ande filet strips som er ren kylling og and... Du kan købe ziwipeak hos barf forhandleren... det er ren tørret kød... Ellers kan du jo bruge kogt kylling, eller færdiglavet kylling/skinke tern fra supermarkedet...

• #3   14. sep 2010 svine lever der koges en times tid eller to og så skæres i små tern og ind i ovnen til de er så "hårde" som man gerne vil have dem.

• #4   14. sep 2010 ziwipeak

• #5   14. sep 2010 Jeg bager lever eller fisk (skåret i bittesmå stykker) i 3 timer ved 100 grader. Så er de ok udenpå og lidt bløde indeni.

Ellers kan man købe tørret alt-muligt hos de fleste forhandlere. jeg bruger selv rigtighundemad. Forhandlerlisten findes på rigtighundemad.dk , men ellers er der dansk BARF center på BARF.dk (også med forhandler liste)

Hvad der er bedst er vist ret individuelt. Nogle hunde foretrækker det ene, og andre det andet. Du kommer længst med at spørge din opdrætter tror jeg, for de ved hvad hvalpen er vant til.

I øvrigt stort tillykke med den nye hvalp smiley

• #6   14. sep 2010 Sabrina K: Ja det er fra Jeginø, en rigtig dejlig avler.

kan man købe ziwipeak på nettet?

Søster NcFluff mange tak skal prøve at tørre ting i ovnen. Hvordan er holdbarheden når du selv laver guffer?

• #7   14. sep 2010 Nå ja og bacon i tern. Der skærer jeg en del af fedtet væk og bager i de der 3 timer (husk at rode rundt ind imellem). Manner, det smager nice.

Nogle er ikke fan af det da bacon jo er røget - men når det kun er til træning så giver man alligevel ikke så meget at det gør nogen skade, og hundene ELSKER det.

• #8   14. sep 2010 Holdbarheden.. hm. Jeg holder mit i glas (du ved, sådan nogle gamle syltetøjsdimser), og jeg laver portioner der højst holder en måned, så jeg har endnu ikke oplevet at det er blevet fordærvet. I starten opbevarede jeg det i fryseren - så holder det i hvert fald meget længe, men det bliver mere snasket når det tør i ens lomme.

• #9   14. sep 2010 Ja det kan jeg tænke mig at der bliver lidt snask når det begynder at tø...

• #10   14. sep 2010 Jeg bruger ziwipeak.. smiley

• #12   15. sep 2010 Orv, noget andet jeg ind imellem bruger er makrel eller tun på tube. Der presser man bare en lille smule ud, lader hunden slikke det af, på m låget og ned i lommen - snaskfrit. smiley

Kommentér på:
BARF og godbidder?

Annonce