{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

2 Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 spørgsmål ang. vores hund Zeus.

1. Hvorfor ligger han sig altid ind under sengen og sover ? er det fordi han er bange eller sådan noget med det ? altid når vi ligger os til at sove sløber han sin tykke numse helt ind under sengen og ligger ..

2. hvorfor piver han når vi ude og gå tur ? man ville da tro at gå tur var noget af det bedste men han er begyndt at pive imens vi går ? forstår ikk helt hvorrfor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 Spørgsmål
  • #1   17. sep 2010 Zeus er jo stadi en hvalp.
    Det med at sove under sengen, er vel bare for at være i nærheden af jer- I kan se på hans kropssprog om det er fordi han er utryg eller bange.
    Hvorfor han piver når I er ude og gå, er godt nok svært at svare på når man ikke kender hverken jer, jeres hund og jeres hverdag.


  • #2   17. sep 2010 Reiki elsker at ligger under sengen og sove, og det har vi faktisk haft flere hunde i familien der gjorde. Jeg tror de synes det er hyggeligt fordi det er lidt "huleagtigt"

    At hunden piver kan skyldes mange ting. Måske er den lidt usikker endnu (det er jo bare en hvalp), men det kan jo osse skyldes alt muligt andet, f.eks. iver. Svært at sige når man ikke har set hunden i situationen


  • #3   17. sep 2010 Hvis han ikke ser bange ud når han kravler under sengen, så er det da fordi det er hans hule - Ligesom andre hunde har deres bure etc...

    Det skal du ikke bekymre dig om, alle hunde er ikke altid lige til at forstå i deres særheder *LOL*

    At han piver når i går tur er det ikke af glæde og spænding ? Det lyder lige som min Nemo han begynder at pive stille og logrer helt vildt med hele kroppen når han ser hunde eller mennekser som han gerne vil hilse på :o)


Kommentér på:
2 Spørgsmål

Annonce