{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Hjælp! Ferieproblemer. :/ {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har købt lille Luca, og vi bor hos min kærestes forældre. De vil gerne have os med på ferie, men de vil ikke leje et hus hvor man må have hund. De vil have mine forældre skal passe ham, mens vi er væk.
Jeg har ikke købt en hund for at han skal passes hver gang jeg skal på ferie, han skal med.
Men det vil de ikke og de vil ikke tage afsted uden mig.
Hvad skal jeg gøre??
Er det mig der er galt på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Ferieproblemer. :/
  • #1   19. sep 2010 hvis dine forældre kan passe ham,og du er tryg ved det,så syntes jeg det er bedst.i kan ikke tage på mange udflygter med hunden,og lade ham alene i et fremmede hus,er synd syntes jeg.
    museer ,restruanter og andre steder er ikke til at komme på med hund.

• #2   19. sep 2010 Altså hvis de inviterer eller giver ferien, så vil jeg på ingen måder kræve at jeg kan have min hund med. Det er ikke mine forældre eller andre der har valgt at få hund, det er mig, og derfor skal de ikke påduttes at skulle "have hund" på deres ferie.
    Man kan jo altid takke nej og blive hjemme sammen med hunden i stedet.

• #3   19. sep 2010 Jeg er helt enig med Camilla A...

• #4   19. sep 2010 Jeg har sagt til dem at jeg gerne vil blive hjemme og det er ikke noget problem, men det vil de ikke, så bliver de alle sammen hjemme og jeg kræver heller ikke at have ham med, men de kræver derimod at han skal passes et sted.
    De har hunden altid, da jeg bor hos dem.
    Sidst vi var på ferie blev han passet og var mange forskellige steder fordi der kom problemer og det er ikke rart at sidde 1000km fra at kunne gøre noget. Total magtesløs. Det vil jeg ikke have sker igen.

• #5   19. sep 2010 Har du ikke en sød ven eller veninde som gerne vil have dit lille pus ,du skal jo også tænke på at hvis turen indbefatter en flyvetur så er der jo nok noget med rabies vaccine og karantæne osv,det vil da være lige så synd for luca.

• #6   19. sep 2010 Når det er indenfor EU skal han kun have rabbiesvaccine. Og han er så lille han kan komme ind som håndbagage. smiley
    Den eneste grund til jeg bor der er fordi vi går og venter på det bliver vores tur i køen til rækkehuset.

• #7   19. sep 2010 Du bør respektere hvis de ikke vil have hunden med. Det er ikke deres hund. Det er jo dem som betaler for sommerhuset og inviterer dig med på deres ferie, som jeg læser det. Så tjaaa, enten får du din hund passet eller også kan du jo takke nej til tilbudet og så selv tage med kæreste og hund på en ferie smiley

Jeg anbefaler bestemt at tage din chi med på ferie.. jeg har min med overalt og hun nyyyyder det.

Pøj pøj

• #8   19. sep 2010 Den ville da have bedre af at være hjemme ved nogen som den kender.. Må man tage hund med som håndbagage? Den ene gang jeg har været oppe at flyve var der også en chi.. med men den var sammen med bagage i en boks..

• #9   19. sep 2010 hunde under 8 kilo må gerne komme med som hånd bagage. havde min dreng med til tenerife sidste år og skal da os ha ham med i år hvis vi kommer afsted.

• #10   19. sep 2010 Ok, det andet er også vildt synd synes jeg. Men i det hele taget kunne jeg aldrig drømme om at tage en hund med på ferie i udlandet.. ikke i fly..

• #11   19. sep 2010 Hvorfor vi de ikke afsted uden dig? Du kunne jo bo hjemme hos dine forældre, medens de er væk, hvis problemet er, at du er alene i deres hus.

• #12   19. sep 2010 Få hunden passet og ta' med, huden tager ikke skade af det så længe den har det godt... Kæresten og jeg var på ferie i Tyrkiet og der fik jeg en fra hundetræning til at passe ham og det gik super :o)

• #13   19. sep 2010 Steffen & Stine C - Ja jeg blir jo bare nysgerrig, er det fordi du har en stor hund som skal i lasten eller hvad er det som gør at du aldrig kunne drømme om at tage en hund med ud og flyve / på ferie i udlandet?

• #16   19. sep 2010 Jeg vil ikke tage min hund med i et fly hvis det kun var for at komme på ferie. Jeg tror ikke hunde bryder sig om at flyve, og hvis man kan få dem passet hos noget familie vil hunden helt sikkert nyde det. Din hund vil ikke komme til at nyde en flyve tur og at skulle være alene et fremmed sted. Tror det er mere for vores egen skyld at vi tager hunden med på ferie end det er for hundens

• #17   19. sep 2010 Altså der er vel ligeså stor risiko for at hunde får ligeså ondt i ørene og det ville jeg ALDRIG udsætte min hund for.

• #18   19. sep 2010 pup..- Jeg ser ingen grund til det hvis man skal på ferie. Hunden er nok lige glad om den ser andet en DK. Den ville nok have det meget bedre hjemme et godt sted.. Samtidig ville jeg synes det ville være træls at skulle være afhængig af hunden når man var på ferie u udlandet.. Og som andre skriver tror jeg heller ikke hunde bryder sig om at flyve og nok også får ondt i ørene...

Hvad får din hund ud af være med fremfor at være ved et andet godt hjem den uge eller to, hvis vi skal vende den om?

• #19   19. sep 2010 Steffen & Stine: Jeg vil bare ikke udsætte ham for at komme så mange steder hen, hvor jeg ikke var. Da vi kom hjem sidst måtte jeg knap nok gå på toilettet, så begyndte han at ryste og lede. SÅ hårdt!

• #20   19. sep 2010 Det var nu mere til Puparazzi som spurgte om hvorfor jeg ikke ville tage en med smiley

Men træls den ikke kan blive passet.. Men der kan jo blive nogen gange hvor det er nødvendig bla som jeg vil synes det er nu.. Den lære det jo aldrig ellers, det er jo som børn der skal passes..

• #21   19. sep 2010 Jeg må høre hvilke muligheder jeg har med pasning og se hvad det fører til.

• #22   19. sep 2010 God ide smiley

• #23   20. sep 2010 Kender du ikke en som har en hund den plejer at lege med?? Så har den selvskab... der går altså ikke lang tid, så tænker den ikke over det.

• #24   20. sep 2010 Mette: Sidst blev han passet ved "hans bedste legekammerat", men der gik det for vidt og de hylede hinanden ud af den, så de blev nødt til at splitte dem før de blev stressede osv. smiley
    Men går det ikke over når de ikke er hvalpe mere?

• #25   20. sep 2010 Tjo det vil jeg mene... Felix blev passet hos nogen jeg går til hundetræning med og de var totalt oppe og køre i de første 4-5 timer og det samme hver morgen/formiddag i de første par dage men efter det så slappede de af og legede uden at stresse rundt i 4-5 timer og så gik det fint :o) Felix var der 5½ måned så tror også det ville fungere med din, den skal bare lige falde til og vænne sig til at legekammereaten altså er der hver dag og hele tiden frem for de par timer de er vandt til.

• #26   21. sep 2010 Jeg har også passet min venindes hund i en uge på et tidspunkt og der var ingenting efter et par timer, men ved dem Luca blev passet ved gik det vidst helt galt.

Kommentér på:
Hjælp! Ferieproblemer. :/

Annonce