{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Fortvivlet hundemor {{forumTopicSubject}}

Hjælp..!
Vi har haft vores WIlma i en måneds tid nu, hun har simpelhen været igennem så meget i hendes unge hundeliv alleredee.. Øre og hudbetændelse, hun har haft svamp mellem poterne, hun får nu medicin for blærebetændelse. Mit største problem er hendes hosten, hun hoster mest om aftenen, men kan også på en gåture, hun bliver drænet af alt den hosten at hun bliver nød til at stoppe op og nærmest "brække" sig, intet kommer op (jeg tror hun sluger det igen) Dette har stået på i al den tid vi har haft hende.. Vi har været forbi dr.dyr to gange nu, har telefonisk kontakt op til flere gange, de mener vi skal se det an..? Jeg mener bare hvis det er kennel hoste var det jo gået i sig selv efter de første 14 dage. Hvad kan det være? Iaftes hostede hun så meget at hun så hun nærmest sprang en halvmeter frem fordi hun blev bange for hendes egen høje lyde. Ellers er hun jo glad og frejdig, når hun ikke lige skal koncentere sig om at hoste.. ;(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortvivlet hundemor
  • #3   20. sep 2010 Hun er blevet tjekket for hjerteorm og lungeorm..
    Hun har ikke nedsat appetit.. - tværtimod..
    Hun vejer godt til allerede, hun har hun kastet op èn gang og det var slim der kom op.. Hun trækker vejret meget hurtigt når hun sover, men det er vist normalt? Hmm udholdenhed har vi ikke testet..
    Jeg er bare træt af og ha så syg rn hund, selvom hun ikke virker sådan, så har jeg jo endnu ikke set hende rask? Jeg tror vi smutter afsted til dyrelægen igen idag, der er vel ikke andet for, det virker bare som om de ikke rigtig kan finde ud af hvad der er med hende.. :s


  • #4   20. sep 2010 Halsbetændelse har jeg også overvejet, men hun er blevet tjekket og de kan intet finde på hende.. Jeg er virkelig fortvivlet over al de hosteri, jeg kan jo se hvor meget det dræner hende for energi..

  • #5   20. sep 2010 Har i overvejet at videofilme hendes hosten og så vise dyrlægen det ?

    Måske de så nemmere kan komme ind på hvad det kan skyldes


  • #6   20. sep 2010 har du overvejet at konsultere en anden dyrlæge.

  • #7   20. sep 2010 Tak Jan han lyder som en der go dr.dyr, jeg vil jo gøre alt for den lille vap, så ja det kan da godt være vi kører til Sønderjylland senere..

  • #8   20. sep 2010 Har lige kigget hvad Wilma er for en størrelse. En Basset, hvor er hun sød, jeg har selv haft to af denne dejlige race, håber hun får det bedre.

  • #9   20. sep 2010 Det var sgu da en god idé med video filme hende, jeg er klar med mobilen næste gang vi får et hoste anfald..
    Ja jeg har overvejet en anden dyrelæge, jeg er jo ny hundeejer, men har læst mig til at dyrelægen skulle være en af de bedste her på sjælland..


  • #10   20. sep 2010 Kirsten.._ Hun er virkelig dejlig, men problemet med den skønne basset er jo at hun altid ser bedrøvet og træt ud, og jeg har endnu ikke lært at afkode de øjne.. smiley

  • #12   20. sep 2010 må jeg ha lov at spørge hvad din dyrlæge gjorde ved svamp i poterne

  • #13   20. sep 2010 Ja hun barberede pelsen af og vi skulle rense med chlorhexid og derefter smøre med surolan.. Og det er væk smiley

  • #14   20. sep 2010 Når jeg læser dit indlæg, tænker jeg på dårligt hjerte.

  • #16   20. sep 2010 Hej Linda.. Tusinde tak for dit svar, det lyder utrolig meget som Wilma. Hvad var dianogsen så på Columbo? Jeg vil bare have hende rask NU! det kan ikke være rigtigt hun skal have det sådan.. Koste hvad det koste vil..!

  • #18   20. sep 2010 Kommer til at tænke på at Wilma har haft en tæge vi ikke fik ordentligt ud? men jeg tror nu mere på lungeorm, trods undersøgelsen var negativ.. Jamen probelmet er at hun er jo så skide glad alligevel og hele tiden legesyg.. Dejlgi vuf, men øv hvor er det synd for hende.. Tak Linda jeg vil have hende i den behandling med det samme.. Ps nøj hvor er han lækker din Columbo..

  • #20   20. sep 2010 Vi har afleveret 3 dags høm..! - og den var negativ.. Vi har dog ikke fået tjekket det med tægen. Vi har bestilt tid hos dyrelægen, men vi kan desværre først komme til imorgen.. Wilma er fra Longbody's Kennel i Christiansfeld.

  • #21   20. sep 2010 Jan

    Jeg ved ikke om du er klar over det, men det er en kendt sag, at den omtalte dyrlæge har ført sig frem på sit eget "Bille-pulver".

    Dette pulver kunne mirakuløst "kurere" en masse forskellige dårligdomme, og ved analyse af pulveret viste det sig, at det var fyldt med binyrebarkhormon.

    Jeg kunne ikke drømme om at bruge vedkommende eller anbefale ham til andre. Jeg ville ganske simpelthen ikke have tillid til en mand, som kan snyde på den måde.


Kommentér på:
Fortvivlet hundemor

Annonce