{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundens 6. sans?
  • #1   21. sep 2010 Hmm man hører jo ofte om hunde der har kunnet forevarsle blodpropper, anfald osv. Så ja hvorfor ikke..

• #3   21. sep 2010 Ved ikke lige med det men har hørt om folk hvis hunde opdagede kvinden var gravid fordi de lagde sig på hendes mave eller lyttede sjovt og lign. Men det jo ikke alle huinde der reagere på de tegn de kan forenmme. Men vil da tro at det kan en hund godt mærke men det jo ikke sikkert den giver udtryk for det? Hvorfor? er nys?

• #4   21. sep 2010 Har oplevet det ved sygdom/dødsfald i vores hjem...Så hvorfor ikke også en fødsel...

• #5   21. sep 2010 Trine K: det er fordi jeg er gravid 36 uger henne, og har MANGE plukkeveer, og min lille-hund har bare været lidt mærkelig i dag. hun har været mere fjollet end hun plejer, og har det meste af dagen fuldt efter mig uanset hvor jeg gik hen, og har bare været meget kontakt søgende hos mig, og så kunne jeg jo ikke lade vær med at tænke på om det er fordi hun kan mærke at jeg er højgravid....

• #6   21. sep 2010 Det kunne da godt tænkes hun kan mærke noget smiley

• #7   21. sep 2010 mon hun kan "fortælle" om det bliver i nat, i næste uge eller først omkring termin.., smiley hehehe

Kommentér på:
hundens 6. sans?

Annonce