{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.197 visninger | Oprettet:

Opkast og tynd mave {{forumTopicSubject}}

Sikke en tur, vores lille nye vufhar været igennem,.

I nat har den kastet op og haft tynd mave.
Den har fået betændelse i tyktarmen, så nu er det skånekost og medicin.. Han sked åbenbart blod.. Meget blod. heldigvis var min mand hurtig og fik den til dyrlæge. Hun tog røntgen af ham og opdagede det..

Så nu er han dvask.. Han har fået en sprøjte, så han ikke kaster op hele tiden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opkast og tynd mave
  • #1   21. sep 2010 Sugar: Min hund har fejlet det samme han kom sig lynhurtigt inden for 2 dage var han helt frisk igen og han fik samme behandling som din smiley Så bare rolig imorgen eller over morgen har i en hund med krudt i røven igen

• #2   21. sep 2010 Vi har fået to slags piller han skal have, samt en sprøjte. Dyrlægen gættede på, at han haft spist noget gift eller niget i den stil.. Så nu håber vi han bliver frisk igen..

• #3   21. sep 2010 Min hund fik samme behandling. Det behøver ikke være gift min hund har haft det 2 gange uden at have spist noget mærkeligt og min dyrlæge har ikke nævnt noget om gift eller noget hunden ikke kan tåle. Har i ikke også fået zoolac?

• #4   21. sep 2010 Nej vi har fået noget der hedder Pro-Kolin, salazopyrin og marbocyl vet.. Det første er i en sprøjte, de to andre er piller..

Jag har lige kogt kylling og ris, så blander jeg lidt a38 i. Jeg håber bare han vil spise det..

• #5   21. sep 2010 okay zoolac er bare noget de hjælper med at genoprette mavens naturlige bakterie flora det hjælper rigtig godt. jeg har det altid til at ligge sp hundene kan få lidt hvis de får ondt i mavsen. det kan købes på apoteket og er altid godt at have liggende

Kommentér på:
Opkast og tynd mave

Annonce