734 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Sammenføring af hund og kat Sammenføring af hund og kat

jeg fik en bette killing i mandags som ikke er vant til hund. Min hund er utrolig forsigtig og tager det meget meget pænt og alt er på killingens primisser. Men hver gang killingen ser min hund eller lugter den, så hvæsser den. Hvordan får man katten til at slappe af og se at hunden er helt fredelig?
Eller kommer det bare med tiden?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sammenføring af hund og kat
  • #1   22. sep 2010 Det kommer med tiden.. Vores sidste ankomne killing, brugte de første par uger på at sprutte og hvæse af hundene, nu putter han med dem

• #2   22. sep 2010 Stine *Photo-Idiot*

Det kommer med tiden, men for at hjælpe på vej kan du lave et lille område evnt der hvor den gemmer sig,hvor hunden ikke kan komme til den, med legetøj mad vand samt kattebakke, så prøv at lokke den frem ved at lege med den stille og roligt. sådan gjorde jeg i 3 dage og da jeg kom hjem fra arbejde 4 dag, sov de sammen i hundekurven hihi.

• #3   22. sep 2010 Det må jeg lige prøve, det går også bedre og bedre, men han er godt nok ikke helt tryg ved hende

Kommentér på:
Sammenføring af hund og kat

Annonce