{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Min lille skattepige er syg :-( {{forumTopicSubject}}

Nu er Trunte syg igen. Var ved dylle i dag med hende da hun er blevet falsk drægtig. Hun fik så taget en blodprøve der viste at hele hendes levertal er ALT for høje, 10 gange så høje som de må være og at hendes kalciumniveau i blodet er alt for højt. og derudover har hun også 40 i feber smiley Så hun har fået noget vanddrivende, så nu skal hun drikke og tisse som en sindssyg og imorgen tidlig bliver hun indlagt for at få drop.

Dyrlægen troede først at det var livmoderbetændelse, men det er det så åbenbart ikke... Men hun har en mistanke om at det er pga hendes hormoner flyver rundt i kroppen, så hun skal nok steriliseres inden næste løbetid også... smiley

Ikke underligt at min veninde kalder hende "skavankenborg"

Det værste var så bare at da jeg skrev og fortalte det til min bedste ven svarede han "ikke alle hunde er survivors". Blev simpelthen SÅ skuffet. vred, ked af at han skrev det!
Han kan slet ikke finde ud af at sætte sig ind i min situation.
Og nu blev han fornærmet over at jeg sagde at han ikke skulle sige sådan noget i og med at min hund ikke er død! Synes godt han kunne tænke sig lidt om og ikke såre mig på den måde...

Unskyld for det rodede indlæg... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille skattepige er syg :-(
Kommentér på:
Min lille skattepige er syg :-(

Annonce