Min lille skattepige er syg :-( {{forumTopicSubject}}
Nu er Trunte syg igen. Var ved dylle i dag med hende da hun er blevet falsk drægtig. Hun fik så taget en blodprøve der viste at hele hendes levertal er ALT for høje, 10 gange så høje som de må være og at hendes kalciumniveau i blodet er alt for højt. og derudover har hun også 40 i feber
Så hun har fået noget vanddrivende, så nu skal hun drikke og tisse som en sindssyg og imorgen tidlig bliver hun indlagt for at få drop.
Dyrlægen troede først at det var livmoderbetændelse, men det er det så åbenbart ikke... Men hun har en mistanke om at det er pga hendes hormoner flyver rundt i kroppen, så hun skal nok steriliseres inden næste løbetid også...
Ikke underligt at min veninde kalder hende "skavankenborg"
Det værste var så bare at da jeg skrev og fortalte det til min bedste ven svarede han "ikke alle hunde er survivors". Blev simpelthen SÅ skuffet. vred, ked af at han skrev det!
Han kan slet ikke finde ud af at sætte sig ind i min situation.
Og nu blev han fornærmet over at jeg sagde at han ikke skulle sige sådan noget i og med at min hund ikke er død! Synes godt han kunne tænke sig lidt om og ikke såre mig på den måde...
Unskyld for det rodede indlæg...
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 57 Hunde: 4 Emner: 133 Svar: 6.404
Rigtig god bedring med prinsessen, nus på maven til hende og tanker til dig.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Det gjorde Luna og jeg fik hende steriliseret.
God bedring til Trunte
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
jan 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 119 Svar: 862
Imorgen skal hun så bare indlægges og have væskedrop, og hvis alt går som det skal så falder hendes kalciumniveau og levertal og så kan vi få hende med hjem imorgen aften... Så det er det jeg håber på.
Hvis det går helt skævt skal hun have taget røngten og indlægges på Karlslunde dyrehospital i weekenden...
Min lille skattepige er syg :-(